maandag 20 augustus 2012

Voor Lisa en Dimitri

Dag iedereen! Zoals jullie misschien al gelezen hebben in de post van gisteren is het vandaag precies één jaar geleden dat onze zoon trouwde met zijn Lisa. Dat kon ik zo niet laten voorbij gaan, daarom maakte ik dit kaartje voor hen. De foto is er ééntje van op hun huwelijksdag, die ik al een hele tijd opgeslagen had. Ik had ooit zo eens een programmaatje gevonden om foto's te verouderen maar helaas heb ik het niet meer want je kon daar zo'n mooie resultaten mee krijgen. Gelukkig had ik deze foto er ook met bewerkt en voor vandaag kwam dit heel goed uit. Verder een paar bloemetjes erop, niet teveel want dat vinden ze beiden niet zo mooi.
Hier nog een foto van de binnenzijde. Ze waren er aangenaam mee verrast en daar doen we het voor hé!
Mijn verlof zit er op, morgen terug aan het werk! Maar ja aan alles komt een eind en we zullen het maar positief bekijken zeker?
Veel liefs
Christine

34 opmerkingen:

  1. Schitterend wat een pracht kaart en natuurlijk waren ze blij verrast. Ook de binnenkant vind ik heel mooi gemaakt.
    Jammer dat je dat programma'tje niet meer hebt.
    Groetjes Els
    ps. succes met je werk morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. binnenkort zijn mijn ouders 45 jaar gehuwd. ik ga ook proberen om iets moois te maken. alleen... hoe kom ik ongemerkt aan hun "archief" hé. Maar een leuke kaart zal het zeker worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, wat leuk als je zo'n prachtige kaart krijgt!!!
    Succes morgen weer met je werk, aan alles komt een einde hè maar vaak is het dan ook wel weer goed om de vertrouwde dingen weer te gaan oppakken.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje krijgen ze weer.jammer he dat je dagen weer voorbij zijn maar zoals je schrijft aan alles komt een eind .ik wens je veel werkplezier de komende tijd. liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart, echt wie zou daar nu niet blij mee zijn
    Heel goed gedaan ook prachtige tekst binnenin.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je voor je zoon en schoondochter gemaakt! Kan me voorstellen dat ze er heel erg blij mee waren!
    Jij ook een beetje gefeliciteerd met deze bijzondere dag!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Wat een mooie kaart en ook de creatie van je dochter is mooi. Wat fijn dat jullie zo herinneringen aan de dag van een jaar geleden meegeven.
    Ik vind de foto prachtig.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Christine,
    Je zoon en schoondochter zullen maar wat blij geweest zijn met zo'n PRACHTIG kaartje ☺☺☺.
    Is dit misschien de site: http://labs.wanokoto.jp/olds ???
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enige foto met die fiets, dat maakt de kaart nog persoonlijker dus geen wonder dat ze er blij mee waren Christine!!
    Jammer dat je vakantie er weer op zit maar ook vast weer leuk om de collega's weer te zien!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto is dat en superleuke kaart die je er mee hebt gemaakt! Top!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart Christine!!! kan goed begrijpen dat ze er blij mee waren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Christine to celebrate a wonderful day:) Lovely photo!
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk gemaakt Christine.
    Ik heb het eens aangeklikt om het van naderbij te bekijken en ook de foto vind ik prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart. De tekst vind ik zo leuk, die heb ik overgeschreven in mijn schrift waar meer van deze uitspraken staan.
    Succes op je werk morgen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met een leuke foto. Je zoon en schoondochter zullen dit wel fijn gevonden hebben.
    groetjes, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart voor een mooie dag! Ik kan me voorstellen dat ze aangenaam verrast waren. Jammer dat je vakantie er weer op zit.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat zal wel zijn, dat ze aangenaam verrast waren, het is dan ook een zeer geslaagde kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. How fabulous Christine what a wonderful idea for their anniversary card and such a pretty card too well done Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee! Heel erg mooi gedaan zo. De kleuren passen ook goed bij elkaar en gewoon heel de uitwerking klopt. Geweldige foto ook.
    Met dit programma kan je ook foto's ouder maken en bewerken en zo: http://pixlr.com/o-matic/
    Liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow Christine, is het al een jaar geleden? Het lijkt wel gisteren dat je fier (én terecht!) de kaarten voor de trouw toonden.
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Christine,

    Och ség die is leuk gedaan zo met die foto, precies écht nen oude, allee de foto hé, niet uw zoon hoor :-) Koppel staat er ook zo schattig op.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooie kaart! Leuk, die foto op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje! Heel persoonlijk zo, dus snap goed dat ze er heel blij mee zijn!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige kaart, en wat een leuke foto!! En wat lijkt Magali op jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een hele mooie kaart geworden Christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met dit prachtige foto!! Een persoonlijke kaart is altijd zo leuk! Super gemaakt Christine! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtig kaartje Christine en een erg mooie foto!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is dit mooi en persoonlijk met een foto op het kaartje! PRACHTIG!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Christine,

    je creaties zijn zo mooi, ik heb er nog geen één gezien welke mijn hart niet wist te bekoren...
    Liefs
    Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen