vrijdag 10 augustus 2012

Liftchallengekaart van Marjan

Hier ben ik weer en dit keer met de tweede kaart voor de liftchallenge! Ik koos deze keer voor de kaart van Marjan en ik moest echt wel mijn grenzen verleggen hoor. Stikwerk doe ik nooit op een kaart, met nietjes werken ook al niet en zo'n grote bos bloemen behoort ook niet tot mijn gewoontes! Maar ik ging ervoor en wonder boven wonder: het is me GELUKT!!! Alleen het stoffen gaasje dat Marjan gebruikte, zat niet meer in mijn assortiment, dus koos ik voor de fijne, tere blaadjes die nog ergens onderin een doos zaten. Ik toonde ze aan mijn dochter en het was meteen, WOW mama, dat heb je goed gedaan!
Dus vol zelfvertrouwen laat ik ze aan jullie zien en post ik ze zo meteen op het liftchallengeblog!
Voor alle duidelijkheid kunnen jullie hieronder nog eens de kaart van Marjan bewonderen en de vergelijking maken. Ik ben héél, héél nieuwsgierig wat jullie ervan vinden!
Veel liefs
Christine

30 opmerkingen:

  1. chapeau christine! heel mooi gelift:0)
    grtz jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe prachtig is deze lift! Dikke pluim voor jou weer, echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW Christine, allereerst ontzettend tof dat je zo buiten je eigen stijl bent gegaan. En dan je je kaart: die vind ik helemaal geweldig! Hij lijkt sprekend en wat een mooie bloemen en blaadjes heb je gebruikt! Je bent een topper! Bedankt voor je tweede poging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is echt wel mooi gemaakt ! super
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart Christine je hebt hem super gelift.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar je hebt er wel een beeldschoon kaartje gemaakt al heb je de grenzen moeten verleggen.
    Echt super mooi!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik maar denken dat ik uit mijn comfortzone moest, Christine dit is helemaal te gek!!!! Alles wat je normaal niet doet zit op deze kaart en hij is beeldschoon, Magali heeft helemaal gelijk!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, je hebt het echt heel goed gedaan. Echt een super mooie kaart is het geworden.
    Hoe vond je het om dingen te doen die buiten je eigen gebruikelijke manier van werken liggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi christine
    je hebt er op je eigen wijze een prachtige kaart van gemaakt ondanks dat je het moeilijk vond met dingen die je normaal niet gebruikt:-))
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo hé Christine, wat heb je dat gaaf gedaan, en zo knap, omdat dit zo anders is als anders maakt, maar het gaat je prima af, dat is wel duidelijk! Goed gelukt dus! Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk kaartje geworden, Christine!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem geweldigggggggg. Ik vond die van Marjan al zo supermooi en deze van jou doet er niet voor onder. Heel knap gedaan!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Christine,

    wat een mooie lift!! Geweldig gedaan en ik kan me voorstellen dat Magali hem ook helemaal top vindt! Even uit je comfortzone stappen en voilá!
    Heel knap gedaan. En wat vond je man van deze??

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat heb je dit mooi gelift. Het is totaal anders dan jou stijl dus superknap dat je de uitdaging aangegaan bent. En kijk wat een schitterend geheel dit is geworden!!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw je kaart is super en je bloem prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Christine, ik vind het super wat je gedaan hebt. Zo'n andere stijl dan je eigen stijl en dan toch zo'n resultaat, heel knap! Erg leuk dat je het gedaan hebt, dank je wel! En ook voor je deelname aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woooow Christine dat heb je heel erg mooi gedaan....laat het dan niet jouw stijl zijn...hij is toch superzzzzzzzzz
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo hee, hij is top zeg! Wat een beauty heb je er van gemaakt. Knap dat je zo buiten je comfort zone bent getreden en dit resultaat maakt. Te gek joh en top dat je een tweede kaart voor onze challenge hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtig kaartje is dit geworden; het mag dan niet je ding zijn, maar je hebt het super gelift. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Christine.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. beautiful card, christine!! a lovely version of the original card!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een hele mooie, geslaagde kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtkaart Christine, supermooi!!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. It's fabulous Christine, the flowers are simply stunning, hugs Gay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waaw knap hoor, eerlijk gezegd vind ik de jouwe mooier.. en je stik en nietwerk heb je zeer goed gedaan hoor. Denk niet dat ik al klaar ben om die grenzen te verleggen :p

    BeantwoordenVerwijderen