vrijdag 24 augustus 2012

Liftchallenge # 23

Goedemorgen!! Vandaag een kaartje voor de liftchallenge. Nadine koos ervoor om je te laten inspireren door een logo en ik moet zeggen dat ik lang moest nadenken want eigenlijk vond ik dit niet zo makkelijk. Maar ja, dat is dan ook de uitdaging om eraan mee te doen. Toen ik gisteren vroeg aan mijn dochter of zij geen geschikt logo wist, was ze juist TV aan het kijken en zij gaf mij het idee om het logo van VT4 te gebruiken. Voor de Nederlandse bloggertjes, VT4 is een Vlaams televisiestation. Dus met deze vorm en die kleurtjes ging ik aan de slag en dit is het resultaat! Het kon slechter vind ik, al bij al vind ik het nog aardig gelukt. Ik plaats het logo erbij zodat jullie mijn inspiratiebron kunnen zien.

Ik wens iedereen een fijne dag en natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat jullie ervan vinden!
Christine
                                           

41 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd, Christine!
    Lekker vrolijk!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem leuk. Je ziet de vorm en de kleuren terug, al haal ik het logo er niet direct uit, maar ja ik ken als "Hollandse" ook de vlaamse tv niet.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow super gaaf gedaan Christine.
    Ik vind hem heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi christine
    ziet er geweldig uit en erg lijkend op het logo met je eigen draai eraan!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtig kaartje , de kleuren en het mooie lint !
    Echt knap gedaan !!!!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleuren met dit logo als inspiratie, gezellige lieveheersbeestjes. Een onbekend logo voor mij, maar als er zulke leuke kaartjes uitkomen, wil ik nog wel meer logo's leren kennen, haha. groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie keus van je dochter. Het heeft je duidelijk geinspireerd. Vind dat je er een hele gave kaart mee hebt gemaakt. Erg leuk al die gestapelde cirkels. Top dat je weer meedoet Christine!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Christine wat is dit een prachtige uitwerking van het logo. Wat mij betreft een topper!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh wat leuk Christine. Je hebt het heel goed opgepakt met dat logo. Echt supermooi gedaan.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje! Ik vind dat je de challenge goed hebt geintrepeteerd :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n super kaart! Wat een prachtig lint met lieveheersbeestjes is dat zeg!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Christine wat heb je dit leuk gedaan, niet zo maar een rond kaartje met het gepimpte logo maar iets totaal verrassends en die lieveheersbeestjes zijn helemaal enig!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterend kaartje is dit weer
    het logo ken ik niet maar je hebt het heel goed verwerkt in dezelfde kleuren
    ja super gedaan

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Christine mooi kaartje heb je van het logo gemaakt leuk lint met de lieve heersbeestjes veel succes met de challenge.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leukerdje ! mooi logo, mooie uitvoering,
    succes,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad, een onbekend logo. Maar je uitwerking is wel heel creatief. Het is een erg mooie kaart geworden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super wat heb je van dit logo een pracht kaart gemaakt Christine. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. really great card, christine... the logo was a great choice!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik las al ergens dat je er behoorlijk op moest broeden, maar je dochter gaf je de juiste inspiratie blijkbaar. Een heel gave uitwerking Christine! Fijn dat je meedoet met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het echt een heel leuk en speels kaartje Christine! Wat heb je je goed laten inspireren, heel creatief, handig zo'n tip van je dochter! Top gedaan, leuk dat je meedoet ondanks dat je het best moeilijk vond. Is zeker niet te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fab inspiration Christine! Great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk gedaan Christine!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is een mooi kaartje geworden, en het logo is zeker goed te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Christine,

    als tiener zeker veel gelift, he?? Jong geleerd is 'oud' gedaan. Met andere woorden: ik vind dat je een heel mooie lift hebt gemaakt! Duidelijke inspiratie!! En prachtig met die lieveheersbeestjes. En de tekst is natuurlijk helemaal top!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Love the design Christine and the little ladybird is cute!
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk kaartje, Christine. Mooie kleurtjes en knap uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kaart Christine! De kleuren zijn prachtig bij elkaar.
    Fijne zondag, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie kaart Christine! De kleuren zijn prachtig bij elkaar.
    Fijne zondag, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie kaart Christine! De kleuren zijn prachtig bij elkaar.
    Fijne zondag, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoe doe je het toch maar steeds? Weer heel knap gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het kon slechter? Al met al aardig gelukt? Ik vind het een heel mooie leuke originele prachtige layout geweldige kaart geworden! Die rondjes met de details erin, erg leuk! De kleuren passen ook zo mooi bij elkaar. Goede keus dit logo!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk gedaan Christine! Je hebt je heel goed laten inspireren en er iets schitterends van gemaakt. Heel stijlvol ook. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super mooie kaart is het geworden, de kleuren zijn ook super mooi bij elkaar.
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel leuk kaartje.
    Ook je vorige post vind ik erg mooi!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zie dat deze kaart de top 3 heeft behaald, en terecht! Gefeliciteerd! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van Harte !! Je bent de terechte winnaar. Heel creatief uitgewerkt. LEUK. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je plek in de top-3 van de lift-challenge! Een erg leuk kaartje vind ik het geworden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zie het logo er zeker in. Zeer toffe kleurrijke kaart zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen