woensdag 8 augustus 2012

Liftchallenge

Hallo! Dit is een kaartje voor de liftchallenge. Daar vieren ze hun eerste verjaardag en dat kunnen ze niet zomaar laten voorbij gaan! Je hebt de keuze uit verschillende kaarten om te liften maar ik koos deze van Nadine omdat ze het meeste aanleunt bij mijn persoonlijke stijl. Misschien waag ik me nog wel eens aan één van de andere, als de tijd het toelaat tenminste... Ik heb een beetje dezelfde kleuren genomen omdat ik ook die heel mooi vind. Hieronder zien jullie de kaart van Nadine, dus oordeel zelf maar of ik ook een beetje die richting uitga!!
Veel liefs
Christine

37 opmerkingen:

  1. Nou, als dit geen lift is, dan weet ik het niet meer hoor, haha. Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are so beautiful Christine, love the circles and the sentiments, gorgeous!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is je goed gelukt! Prachtige lift, bijna een kopie. Super gedaan, en heel erg leuk dat je met ons meedoet Christine!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Christine.

    Hugs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is DE perfecte lift! Wat goed gedaan!
    Ik heb me er (nog) niet aan gewaagd, want het niveau van de liftkaarten ligt net te hoog voor mij vrees ik.
    Wel jammer, want ze geven de stans van Memory Box weg die ik al zo lang wilde hebben :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi christine
    vind je kaart supergeweldig en vooral JOU prachtige tekst vind ik supermooi!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend!
    Heel mooi.
    Hihi...op de bovenste foto links, zit een vliegje... wilde ook op de foto!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Christine! Ik vind je zwarte rondjes er achter erg mooi. Daarbij steekt het paars af. Goeie lift en ontzettend leuk dat je met onze jubileumchallenge meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gelift Christine, een prachtig kaartje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful Christine, love the sentiment stamps, great font! Fab circles too:)
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi gelift Christine, prachtige kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gewoon en mooie kleuren
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moest eerst even goed kijken of het een lift was of niet. Dan heb je het goed gedaan hoor! Mooi kaartje!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dat je het erg goed gedaan hebt Christine. En de tekst past er ook erg goed bij, zo lekker groot.
    Ik ben benieuwd of je er nog meer gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. MOOI! Bijna identiek en wat leuk dat je meedoet met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gemaakt en de tekst is ook erg mooi.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En of je in de richting komt, super gedaan Christine! Ik dacht wel dat dit kaartje bij je in de smaak zou vallen;). Leuk dat je zo dichtbij bent gebleven met de kleuren, erg mooi! Bedankt voor je deelname en wie weet tot de volgende lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo christine je hebt de kaart mooi gelifd en eerlijk gezegd vind ik die van jou mooie.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het resultaat mag er wezen.Ik vind jouw tekststempel bijzonder mooi.
    Lieve groetjes,Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit heb je weer erg leuk gedaan Christine.
    Supermooi geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is een hele mooie lift, Christine. Super gemaakt weer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fabulous job Christine what a super card love the circles and hearts together well done Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er prachtig uit Twe gelijke kaarten hahaha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig liftkaartje Christine, wat een mooie tekst, is dat ook een stempel??...ik vind hem super
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Christine,

    Voor mij heb je ze mooi nagedaan hoor , zeer stijlvol kaartje geworden!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Christine,

    je hebt de kaart geweldig gelift ! Prachtig en wat een goed gelukte strik!
    Ik was van plan om ze alle 4 te maken, nu ik vakantie heb, maar gezien de omstandigheden gaat het niet lukken, helaas. En als je er dan 1 moet kiezen, kies je toch altijd die, die het meest bij jezelf past he?? Maar wie weet zien we morgen nog een liftkaartje van je??

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw heel mooi gelift en idd het kaartje van Nadine past het meest in jou straatje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt, Christine!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mijn part ben je geslaagd !!! Heel mooi gedaan .
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, ik moest echt goed kijken, zo perfect heb je gelift! Heel mooi, Christine!!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen