donderdag 9 augustus 2012

Less is More "blue and green"

Goede middag iedereen! Het weer is goed dus dat kan ons humeur al niet meer stuk maken. En als je dan ook nog een beetje tijd hebt om kaartjes te maken zijn we helemaal gelukkig!!
Dit kaartje is voor de challenge van Less is More. Daar willen ze de kleuren "blauw en groen" zien.
Voor deze challenge moet het kaartje natuurlijk ook CAS zijn, dus heb ik mijn nieuw stansje van Memory Box maar eens uitgeprobeerd want ik vind die toch zo mooi. Het plaatje deed ik met Distress-inkt en de bloemetjes zijn stempeltjes van Art Impressions, natuurlijk voor deze challenge blauw gekozen. Ik ben er tevreden over maar mijn man vind ze niet zo mooi, dus ben ik maar beginnen twijfelen maar toch besloten om ze te plaatsen. Ik hoor wel aan jullie reacties wie gelijk heeft : mijn man of ik!!!
Veel liefs
Christine

38 opmerkingen:

  1. Ik ben het niet met je man eens Christine, vind het een prachtig landschapje dat door een mooi raam te zien is!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuur uw man eens wandelen ;) Ik vind het een echt aquarelletje en dus heel mooi !!!!

    Komt al je materiaal van bij Elke?

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart juist prachtig! Och Christine, mannen kennen er niks van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful, christine! the little scene behind the window is amazing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fancy asking a man Christine what do they know! Your card is beautiful, love the little scene and the window die is one I love as well:)
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, heel leuk idee. Natuurlijk met vrolijker kleuren bloemen zou het nog leuker zijn, doch dan beantwoord het niet aan de challenge. Mannen hebben trouwens een andere smaak
    Liefs caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Christine,ik vind het landschapje prachtig.
    Maar als ik eerlijk moet zijn,had ik persoonlijk,de grote witte kaart iets kleiner gemaakt.Niet boos zijn hè!
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi christine
    je kaart is een juweeltje! dus jij gelijk en geef je man maar billenkoek:-))
    een prachtige kaart!!!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautifully inked window scene. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begrijp niet wat hij daar niet mooi aan vindt. Voor mij ziet die er super uit Christine. Ik doe het je niet na en je man vast ook niet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart Christine. Leuk met dat landschapje! Misschien je man te rationeel en vind hij een 'zwevende tekst' maar niets? Als creatieve geest heb ik daar echter geen probleem mee :) ik vind het een leuke kaart.
    Ik heb zelf geen inspiratie voor groen en blauw dus deze week sla ik de challenge maar even over denk ik ;)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi uitzichtje heb je gemaakt! Zo sfeervol, geweldig :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n bijzonder mooi kaartje is dit, dus je twijfel is echt niet nodig.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem wel mooi. CAS maar niet saai. Geslaagd lijkt me!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaart juist heel mooi. Prachtig venster met daarachter een mooi landschap. Ik geniet ervan!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem wel mooi ,mannen hebben toch een andere keus dan wij zit ik ook altijd mee .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Smaken verschillen zullen we maar zeggen, maar ik vind het een mooi kaartje1

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Christine
    mooi kaartje met het landschap en ja als je mannetje het niet mooi vind ik zeg maar altijd smaken verschillen en dat is maar goed ook.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A view from a window,schoot meteen door mijn hoofd toen ik dit mooie kaartje zag,toen las ik dat je man hem niet zó mooi vond en daar snapte ik niets van.Daag hem eens uit om zijn visie op een mooie kaart te laten zien en te voldoen aan de eisen van de challenge,hihi,ben benieuwd wat hij zegt/doet;) groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Christine,

    Wat heb jij tijdens mijn vakantie prachtige kaarten gemaakt! Ik kijk er altijd graag naar en leer er ook weer van. Eenvoud is prachtig!
    Bedankt dat je ook bij mij weer kwam kijken,
    is altijd weer leuk om de reacties van anderen te bekijken.

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi werk met die distress achtergrond, zeer mooie kaart vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card Christine well done Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Christine, ik vind het een mooie kaart. k vraag me af wat je man er niet mooi aan vind. Misschien de tekst, omdat dat niet natuurlijk is in de lucht. Ach wat, smaken verschillen :)
    groetjes,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtig uitzicht uit je venster. Helemaal toppie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Christine,

    wat een leuk doorkijkje laat je ons zien. Heel mooie kleuren en ook ik snap niet precies wat je man er niet mooi aan vindt. Ik herken het wel hoor. Als ik een kaart af heb kijkt mijn man af en toe ook van: eh.....???? Dan weet ik genoeg. Maar nu weet je in elk geval aan wie je deze kaart NIET moet geven, hihihihihihi.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het een hele mooie kaart geworden!
    Succes
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mannen houden niet van de combinatie groen/blauw, dus je kan hem niets kwalijk nemen. Lekker zo laten, het is nl. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mannen hebben een ander kleurgevoel :) Dit is erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaartje Christine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super card Christine
    Thanks very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I'm sorry I'm so late in commenting on this lovely card!
    This is gorgeous,I really must get this super window die.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtig kaartje. je man had ongelijk denk ik. je hebt de showcase gehsaald!!!! gefeliciteerd.

    groetjes Marrigje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zie net dat je hiermee in de showcase staat bij Less is More. Gefeliciteerd! Een terechte keuze! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hahahhaha, nu kun je meteen bewijzen dat ze wel heel mooi waren!!! Je wordt niet zomaar geshowcased bij LIM!!! Te gek voor je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful card, fantastic landscape effect :)

    BeantwoordenVerwijderen