woensdag 15 augustus 2012

Happy Birthday

Dag iedereen! Wat een warme dag vandaag en terwijl de onweerswolken hier beginnen te dreigen, plaats ik dit kaartje voor jullie. Ik heb het kaartje kleur gegeven met Distress-inkt nadat ik het eerst afplakte met Post-it blaadjes die ik scheurde. Sommige bloggers vragen me soms welke kleur ik gebruik dus zal ik ze nu maar eens vernoemen : pumic stone, antique linen, vintage photo en een vleuge weathered wood.
Daarna heb ik ook met vintage photo mijn stempels gezet. Een touwtje en een labeltje maken het af. Ook het ankertje en het sentimentje deed ik met vintage photo. Ik ben er tevreden over temeer omdat het ook ideaal is voor een man. Ik ga deze kaart insturen voor de challenge Addicted to Stamps. Daar is de uitdaging een mannenkaart te maken!
Wat vinden jullie ervan?
Veel liefs
Christine

29 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Christine, mooi van kleur en idd heel geschikt voor mannen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart Christine.
    mooie kleuren combi en stempels.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weeral een prachtig kaartje,nice nice
    groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic stamping Christine I love the shell paper too what a gorgeous card well done Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een mooie kaart voor een man, heel erg mooi
    Groetjes. Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Christine,

    Hij is helemaal af en een knappe mannenkaart !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh,daar is die mooie stempel weer,waar heb je die toch vandaan?
    Je kaart is schitterend , Christine
    Nog een gezellige moederkesdag,of vieren jullie dat niet vandaag
    Liefs,Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Christine,

    ik vind het een supermooie mannenkaart. Deze is meer voor en man dan voor een vrouw, vind ik zelfs.
    Heel mooie kleuren en dat label eraan is erg mooi met dat anker.
    heb je een leuke moederdag gehad, of is het bij jou alle dagen moederdag?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou die onweerswolken van bij jou zijn hier net voorbij getrokken en hebben een flinke partij water afgeleverd; het onweer bleef op een afstandje (gelukkig). Wat heb je met dit warme weer weer een prachtig kaartje gemaakt. Heel mooie kleurtjes en inderdaad supergeschikt ook voor mannen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héél mooi ! Ik houd van die kleuren en inderdaad zeer geschikt voor een man wat niet altijd zo gemakkelijk is !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart en leuk de tekst met vintage photo.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I think this is the best card I've seen for a long time Christine, it's absolutely beautiful!! I love everything about it and I'm going to remember this:)Perfect male card you should enter our latest challenge at Addicted to Stamps as it calls for a male card.
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just beautiful! So stylish and perfectly masculine. Thanks so much for playing along at ATS xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You know I love it Christine:) Thanks for playing along with us at ATS
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad ideaal voor een man. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Brilliant card Christine - just love everything about it! Thanks for joining us at ATS this week.

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Christine,
    Een PRACHTIG kaartje ☺☺☺ en waar Post-It al niet goed voor is.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zéker geschikt voor een man hoor, prachtig!!! Hoe verin je het weer om Post-It te gebruiken, heel inventief!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart! En inderdaad een echte mannenkaart, goed gelukt. Dat scheuren vind ik een geweldige vondst :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie kaart zo eenvoudig en o zo mooi!!!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. PRACHTIG !!!
    Je hebt weer zoals gewoonlijk hier een super kaartje neergezet Christine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat weer een prachtige kaart! Mooi om te zien hoe jij altijd kaartjes maakt die niet propvol zitten maar erg stijlvol zijn!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een stijlvolle mannenkaart hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. absolutely wonderful masculine card, christine!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A lovely masculine card - thanks for joining in our challenge this week at ATS - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A really terrific male card. Beautiful inking and stamping. Thanks so much for joining us this week at Addicted to Stamps :)

    BeantwoordenVerwijderen