zaterdag 4 augustus 2012

Nieuwe challenge "Mi CAS es su Cas

Dag iedereen! Vandaag is het weer tijd voor de nieuwe challenge van Mi CAS es Su Cas. Deze keer is het thema "eten en drinken". Onze nieuwe sponsor Deasy Designs stelde deze mooie digi's ter beschikking waar wij mee aan de slag gingen. Neem gauw eens een kijkje op haar blog want er zitten leuke dingen bij!
Dit is mijn uitwerking: volledig op aquarelpapier en ingekleurd met de stempelstiften. Dus laat jullie fantasie de vrije loop want eten en drinken doen we allemaal, dus daar moet zeker iets leuks mee te doen zijn!!
Ik ben al benieuwd naar jullie creaties!
Liefs
Christine

14 opmerkingen:

  1. Hoi Christine, je kaartje mag er wezen hoor.
    Ik heb zin om weer mee te doen.
    Iieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, en thanks voor de tip!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan,mooie tekststempel.
    Lieve groetjes,Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en je tekststempel is weer zooooo goed!!!
    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Christine,

    eindelijk tijd om even uitgebreid bij jou rond te neuzen. Wat heb je een mooie dingen gemaakt. Voor het KKT heel leuk met die zigzagrandjes en de kaart met de klosjes....superleuk! Die ga ik onthouden.
    Deze kaart voor MiCas is ook al zo leuk. Eten en drinken is altijd een goed thema, volgens mij. Het huwelijkskaartje is ook al zo leuk. En elke keer als ik een embossing gedeelte op een kaart zie denk ik: waarom vergeet ik dat toch steeds??
    Volgende kaarten maar weer eens doen.
    Geniet van het weekend, het is hier weer mooi weer!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super gaaf en een lekker kaartje Christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een prachtige kaart Christine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart Christine!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, leuke opdracht ook! Vind de CAS-kaartjes altijd lastig om te maken, maar wie weet dat ik een poging ga wagen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart en wat een super tekst.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen