dinsdag 7 augustus 2012

Geboortekaartje

Goede avond allemaal! Eerst en vooral hartelijk bedankt voor de vele reacties op mijn vorig kaartje. Het is altijd leuk om jullie reacties te lezen!
Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat gemaakt is door ons dochter, Magali. Ze hield het sober maar toch vind ik het heel mooi gedaan. De manier waarop ze het strikje deed, vind ik ook super. Dus van mij krijgt ze alvast een dikke pluim!
Jullie reacties leest ze natuurlijk ook graag, dus laat ze maar komen hé!
Veel liefs
Christine

25 opmerkingen:

  1. Schitterend, heel leuk gedaan. Ook de kaart voor j ma met de vlinders is heel leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heeft Magali gemaakt!
    Ze zou echt een eigen blog moeten gaan maken! Word ik meteen volger!
    :-D
    En het strikje is inderdaad super!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi magali
    je hebt er zeker een prachtige babykaart van gemaakt! erg leuk met die vrolijk ondeugende baby:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie eenvoudige kaart in een monochrome kleur. Ik hou daar wel van. En dat strikje is zeker iets om te onthouden.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje!
    Het strikje is inderdaad heel grappig gemaakt.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief en mooi kaartje. Mooi papier heeft ze ook gebruikt en dat strikje is echt zooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooi strikje en een leuk afdrukje..klaar, ik vind het kaartje erg mooi!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van mij krijgt Magali 10/10
    Ik vind het een zeer mooi kaartje, maar ja "de appel valt niet ver van de boom" hè.
    Liefs,Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo lief kaartje heb je gemaakt.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart Magali van deze kant krijg je ook een dikke pluim en het strikje is super mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A wonderful card Christine your daughter gets her creativity from you! I love the stamp can you tell me if it is a digi or part of a set please?
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van mij krijgt ze een dikke pluim,knap gedaan
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Magali, je kaartje is supermooi geworden. Prachtig strikje. Groetjes aan je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van mij krijgt Magali ook een dikke pluim hoor. Erg leuk gemaakt en wat een mooi papier.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig gedaan hoor Magali, superrrrrr en jou, Christine ben ik ook nog een paar complimentjes schuldig want wat heb ik hier weer allemaal gemist!!!!!Die creaties voor je moeder zijn echt ongelofelijk mooi, wauwwwwwwww wat gaaf!!!!
    Fijne dag en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Christine, bedankt voor je reactie op het overlijden van mijn schoonvader en op mijn kaartje.
    Ik zie dat jouw dochter net zo creatief en getalenteerd is als haar moeder :)
    Je vorige kaartje vind ik ook prachtig!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooie, eenvoudige schattige kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje en zoals gewoonlijk heel fijn en mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Magali, kort en bondig, van mij krijg je zeker 15 op 10 ;) Zeer mooi gedaan.

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vind de kaart prachtig en dat strikje Prachtigggggg
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is ook een prachtig lief kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een super leuke kaart Christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen