vrijdag 17 augustus 2012

Veel liefs

Hallo bloggertjes! Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien en weer geschikt voor een man. Ik moet echt mijn best doen om eens wat mannelijke kaartjes te maken want daar heb ik bijna geen voorraad van. Alles is gestempeld met Distress-inkt en het lintje is er ééntje uit mijn verzameling (nog bewaard van rond een cadeautje)Ik ga ze nog eens posten voor de challenge van Addicted to Stamps, daar loopt de challenge voor de mannenkaarten nog altijd. En dan wil ik jullie nog iets vertellen... met de onderstaande kaart deed ik mee met de challenge van Less is More en weten jullie nog dat mijn man ze niet mooi vond? Wel, hij heeft het mis want er waren 196 inzendingen en er werden 5 kaartjes "geshowcased", zoals zij dit noemen, en mijn kaartje is er bij! Jullie kunnen wel denken dat ik fier ben en zo trots als een pauw heb ik het getoond aan mijn man en ik moet zeggen hij is ook fier op mij! Dus ik zal het hem maar vergeven zeker? :-)
Geniet van het warme weekend!
Veel liefs
Christine

31 opmerkingen:

  1. Hallo Christine al weer zo'n mooie mannen kaart heb je gemaakt volgens mij heb jij wel heeeel veel stempels!!!nog proficiat met je andere kaart en vergeef het je mannetje maar.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je winnende kaart die is ook prachtig hoor
    En je mannen kaart is ook weer erg mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Christine,

    je hebt weer prachtige creaties gemaakt, ze zijn één voor één mooi...
    Ik wens je een heel mooi weekend toe en geniet nog van het mooie zomerweer!
    Liefs en dikke knuffel
    Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral je eerste kaart vind ik prachtig. Ik houd van deze kleurencombinatie en vind het een mooie stoere mannenkaart geworden. Mooi gedaan. Ook de tweede.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag dat je hebt gewonnen bij LIM, en terecht, een prachtige kaart! Gefeliciteerd! Ook deze mannenkaart is goed gelukt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PER-FEC-TE mannenkaart!
    En proficiat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Christine,
    Deze mannenkaart is PRACHTIG met dat grote zeilschip.
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je "showecased"-kaartje.....ga zo door ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, dat vind ik nou eens leuk Christine!! En zeer sportief van die man van je!
    Leuk als je kaart uitgezocht wordt uit zovele inzendingen.
    Deze is ook weer heel mooi voor een man!
    Je ziet het er niet an af dat je het niet altijd makkelijk vindt om een kaart voor een man te maken!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat zou ik zeker doen dat vergeven bedoel ik wat fijn voor je van al die inzendingen en challenge dat is altijd leuk om mee te doen en zeker als je wint proficiaat en deze kaartjes zijn ook weer geweldig .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je kaartje Christine.
    Ook die je nu laat zien vind ik geweldig mooi.
    Een prachtige stempel en komt zeer mooi uit in die blauwe inkt gestempeld.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super Christine en natuurlijk gefeliciteerd. Natuurlijk zat je man er naast en dat blijkt dus wel.
    Ook deze mannenkaart vind ikweer prachtig.
    Groetjes Els en geniet van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een dikke proficiat ! heel erg mooie mannenkaart ook
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gedaan die mannenkaart, ik maak ook vaak kaartjes voor mannen met schepen, altijd goed. En die andere kaart, zo zie je maar weer dat mannen een andere smaak hebben hé.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Suuuuuuper super super kaarten weer!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Christine! mooie stempel van dat schip.
    Ik had het al gezien bij LIM dat jouw kaartje er tussen zat, top gedaan hoor!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie chique mannenkaart! Prachtig gemaakt en wat leuk dat je andere kaart geshowcased is! groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knappe mannenkaart.
    Dikke proficiat met je deelname aan Less is More.Bij de 5 horen van de 196 is niet niks hè.
    Warme groetjes,Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi there, what beautiful cards, gorgeous stamping colours and layouts both beautiful and elegant. Thanks for sharing with us at Addicted to Stamps and good luck.

    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaarten Christine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Christine,

    ik heb de showcase ook gezien en ik moest er nog om lachen...mannen kennen niets van kaarten he. Je mag terecht fier zijn!!!
    Ook de mannenkaart die je nu gemaakt hebt vind ik héél mooi, geen eenvoudig publiek :-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Two beautiful cards Christine. Thanks for joining us at ATC this week.

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. another fantastic masculine card, christine! congratulations on having your card "showcased"... very well done!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat je kaart getoond is, dat is inderdaad iets om trots op te zijn! En het mannenkaartje, ik vind de kaart echt heel mooi en heel origineel! Mooie kleurencombi, mooie layout, mooie combi van stempels, erg, érg mooi Christine!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. weeral een zeer mooie kaart Christine, boten doen het zeker goed, mijn man die officier ter lange omvaart is geweest is er ook altijd zeer blij mee.
    De vorige kaart vond ik ook zeer mooi en was het dus niet eens met je man, maar ja, nu zal hij ze misschien eens anders bekijken ;)

    vele groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fabulous card Christine, love the nautical theme, perfect for a man! Thanks for playing along at ATS and good luck:)
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great cards - thanks for joining in at ATS this week - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Absolutely fantastic male card... clean and simple feel with lovely colours. Thanks so much for joining us this week at Addicted to Stamps :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige kaarten Christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen