dinsdag 14 augustus 2012

Kusjes voor Mimi

Dag iedereen! Eerst en vooral een warm welkom aan mijn nieuwe volgster. Hopelijk vind je het leuk om af en toe eens langs te komen en misschien een beetje inspiratie op te doen.
Dit kaartje is er ééntje voor mijn knutselmaatje Mimi. Mimi en ik leerden elkaar kennen bij Elke en we spreken altijd samen af om de workshops daar te volgen en natuurlijk ook om achteraf nog samen een koffietje te gaan drinken. Mimi houdt niet zo van druk beladen kaarten dus ik denk dat ze deze wel mooi gaat vinden. De kleuren komen niet zo goed over op de foto. Het is lichtblauw met taupekleur en ik vind dit prachtig samen! Het achtergrondje geembost en de stempelafdruk zette ik met zwarte Versafine die ik dan met clear embosste. Sentimentje en strikje erbij en klaar!!
Ik hoop dat ze de kaart vandaag al ontvangen heeft want ze kijkt regelmatig op mijn blog en anders is de verrassing er al af. Dus Mimi... voor morgen een heel gezellige en leuke verjaardag en een dikke kus van mij!
Liefs
Christine

24 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart Christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij boft met zo een vriendin leuk samen stempelen en zij natuurlijk met jou om zo een mooi kaartje te krijgen heel fijntjes daar houd ik ook het liefst van.lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christine,
    Wat leuk dat je voor je knutselmaatje een mooie verjaardagskaart hebt gemaakt. Ze zal vast erg blij zijn met deze prachtige zelfgemaakte kaart.
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het niet enig dat je zulke vriendschappen krijgt door onze heerlijke hobby! Mimi zal in haar nopjes zijn met de beeldige kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje !!! ik ben fan ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is een pracht kaart geworden en Mimi zal er vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohw, wat prachtig! Ik ben helemaal weg van de stempel en de geëmboste boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is dat je schreef dat het lichtblauw is, op de foto inderdaad niet zo goed te zien. Het kaartje is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig om zo samen te freubelen en de kaart is prachtig voor je knutselmaatje. Als je op de foto klikt zie heel goed de blauwe accenten!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty! Mooie kleurencombi trouwens ook!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk kaartje,ze zal blij zijn je knutselmaatje
    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een beauty, mooie kleuren combi. Sommige kleuren laten zich moeilijk fotograferen hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om een knutselmaatje te hebben.
    Je hebt een mooie kaart gemaakt voor haar.
    Lieve groetjes,
    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een tof kaartje voor je knutselvriendin, ik denk dat ze er superblij mee zal zijn. Bij Elke leren heel wat mensen elkaar kennen, da's toch super he.

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje, dat zal je knutselmaatje wel kunnen apreciëren,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Christine,

    wat een schitterende kaart! De kleruen en de stempel en het lintje. Deze gaat helemaal in de smaak vallen, als ik lees dat ze niet van druk houdt. Deze is heel mooi, niet te druk, niet te saai!
    En wat leuk dat je dan iemand ontmoet bij Elke en dat er zo een knutselvriendscahp ontstaat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. what a lovely card you have created for your friend!! i'm sure that she will love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem helemaal geweldig, wat een pracht van een kaart!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. deze is inderdaad sober, maar heel erg mooi !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een prachtig kaartje, erg mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een kaart hoeft inderdaad niet altijd druk te zijn, deze vind ik perfect. Zeer mooi, ze zal er zeker blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen