vrijdag 29 mei 2015

Zelfgemaakt en gedraaid!

Hallo! Eénvoudige kaartjes gemaakt maar de bloemetjes maken ze zo mooi vind ik. Ze zijn gemaakt naar een voorbeeld van Elke. Zij gebruikte ze om een cadeautasje op te fleuren en ik op een kaartje. De bloemetjes zijn eigenlijk gemaakt met een malletje. Wel een beetje prutswerk en wat oefening om het papier op te rollen tot bloemetje maar éénmaal je het in de vingers krijgt, is het leuk om te doen.
De blaadjes die ik erbij gebruikte zijn ook malletjes die ik al lang had liggen en nu komen ze hier perfect van pas want die hadden het daglicht nog niet veel gezien...
Benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Liefs
Christine

16 opmerkingen:

  1. Wow Christine , gewoon prachtig!!!! de rechter heeft mijn voorkeur maar de linker is ook heel mooi hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig of niet, ze zijn heel mooi geworden Christine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoud siert en deze kaartjes zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie CAS kaartjes en de bloemetjes zijn schitterend!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél mooi gedaan en toch clean and simple!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, helemaal cas en voor mij helemaal perfect!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten, gaaf zijn je bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien hoe jij jezelf steeds weer uitdaagt om andere dingen te proberen. Door het gebruik van een mooie tekststempel is zo'n mooie bloem verder al genoeg op een kaart. Leuk gedaan. de kleuren van de rechter kaart spreken mij het meest aan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je ziet het... weeral, niks weggooien , want ooit komt het nog een keertje van pas (maar waar heb ik dat dan weer gelegd, hahahaha)
    leuk resultaat zo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi christine
    ziet er geweldig uit met die leuke bloemetjes en gave teksten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn heel mooie kaartje en de bloemetjes zijn enig!! Fijn dat ze het daglicht eens gezien hebben....;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf zijn je kaarten! En wat zijn de bloemen leuk, vooral de oranje versie vind ik super. Word er vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie kaartjes, wat zijn die bloemen leuk en gelukkig komen je bladmalletjes nu goed van pas.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie, fijne kaartjes,
    groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. o super mooie kaartjes dat je gemaakt hebt hoor
    groetjes
    TINE C

    BeantwoordenVerwijderen