dinsdag 19 mei 2015

Liftchallenge

Dag dames! Een nieuwe uitdaging bij de liftchallenge en een leuke die iedereen wel aankan!
Watercolor achter een paneel met een figuur. Welk figuur je doet is aan jou, kan van alles zijn maar moet bestaan uit één uitgestanst figuur/afbeelding.  De watercolor moet wel zichtbaar zijn.
Ik stanste een vlinder uit van Memory Box. Daarachter op aquarelpapier mijn 3 kleuren gezet en met water en penseel de kleuren opengewreven. Het sentimentje is één van mijn eerste stempeltjes die ik kocht en het was al lang geleden dat ik die nog eens gebruikte maar het blijft een mooie vind ik.
Liefs
Christine

20 opmerkingen:

  1. Wat een hele mooie watercolor creatie Christine! Een prachtig sentimentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je schitterend gedaan Christine.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart, de kleuren lopen mooi in elkaar over.
    Knap!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er top uit Christine !
    Mijn kaart is aan het drogen !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, die felgekleurde vlinder op die witte kaart, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, de kleuren, de vlinder, het sentiment, echt mooi!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had je een "vrije" dag vandaag dat je hem nu al klaar hebt? Hij is echt heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. the watercolored butterfly is beautiful, Christine! lovely card!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Christine,
    dat heb je prachtig gedaan zeg! EN het stempeltje is ook heel leuk!!
    Jij bent lekker snel met deze kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Christine, ik hoop dat je me dat morgen een keertje goed kan uitleggen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooi kaartje ! Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf gedaan met die vlinder !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kleurtjes en de vlinder springen eruit en wat een mooie tekst! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie uitwerking! Je vlinder is prachtig van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Christine...heel leuk die kleurige achtergrond achter die vlinder...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie uitvoering van de lift Christine

    BeantwoordenVerwijderen