woensdag 20 mei 2015

Nog ééntje

Dag iedereen! Ik wil iedereen bedanken voor de fijne reacties op mijn post van gisteren! Het is iets dat me wel ligt en daarom nog meer van dat. Dezelfde techniek van gisteren en ook deze laat ik meedoen aan de liftchallenge. Bij deze zijn de kleuren wat soberder, doet me denken aan zee en strand. Als extra stempelde ik de vogeltjes erbij, dat past wel bij die kleuren. Nogmaals hetzelfde sentimentje gebruikt. Zoals ik gisteren al zei, was het lang geleden dat ik het nog gebruikte maar ik heb het herontdekt!!
Liefs
Christine

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor Christine!!! en ja hoor morgen gaan we nog een keertje bijpraten!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had die van gisteren gemist, maar die is net zo mooi als deze... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christine,
    die van gisteren zag ik al op FB en deze is ook supermooi, wat een leuk idee om de veer te gebruiken,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al weer een hele mooie kaart mooi die veer en tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is weer een prachtig kaartje Christine...heel mooi het strandachtergrondje achter die veer...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer heel, heel mooi Christine !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig met die veer! Kleurencombi is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Christine....net als dat van gisteren met de vlinder....ook gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent lekker opdreef Christine, maar dit is ook wel in jouw straatje volgens mij. Zowel je vlinder als de veer, erg mooi gedaan.
    Mooie liften, en bedankt voor je inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wederom een heel mooie lift! Ook de kleuren die je koos en je gekozen tekst zijn prachtig. Fijn dat je er nog een maakte voor de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen