donderdag 7 mei 2015

Blauwe klaprozen?? Alles kan!!

Hallo!! Een paar weken terug dit kaartje gemaakt met een stempel van Penny Black (Blooming Garden). Ik stempelde de bloem nog eens, kleurde ze in, knipte ze uit en kleefde ze tenslotte verhoogd op. Alles is gedaan op aquarelpapier en de bloemen ingekleurd met de stempelstiften, water en penseel. Voor de achtergrond stencils gebruikt en wat Dylusionspray.
Momenteel zit ik al een paar dagen in de lappenmand! Spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, wat koorts...kortom alles wat niet fijn is. Volgens de dokter een virale infectie, uitzieken is dus de boodschap!!
Liefs
Christine

16 opmerkingen:

  1. schitterende kaart Christine prachtig in dit blauw.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer Christine....wat ben je weer heerlijk met inkt aan de slag geweest....prachtig die kleurtjes
    enne beterschap ermee....doe lekker rustig aan ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww wat gaafgedaan en super kleurtjes! Ik wens je veel beterschap Christine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Christine! Wat wil je ook met dit onbestendige weer, heel veel beterschap !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtige kaart ! Veel beterschap !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een prachtige kaart, heel mooi gestempeld. Je twee rozenkaartjes zijn ook mooi. Knap hoe je met één stempel twee zulke verschillende kaartjes kan maken.
    Zorg goed voor jezelf, beterschap.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je leuke kleurtjes gebruikt Christine.....een prachtig kaartje!
    Groetjes en beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, mooi gekleurd en wat een super achtergrond! Ik wens je beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. your card is beautiful, Christine!!! I love the blue poppies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles kan, maar ik ben de blauwe klaprozen nog niet tegengekomen.
    Een idee voor de kwekers, want eigenlijk is dat toch nog niet zo mis.
    Klaprozen vind ik wel prachtige bloemen en altijd geslaagd om ze in een kaartje te verwerken.
    Het achtergrondje ook weer heel leuk gedaan.
    Een prachtig geheel Christine.
    Beterschap gewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi ! En natuurlijk kan dat blauwe bloemen ik heb ze van 't weekend ook nog gezien ;o)

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh balen, Christine! Het zelfde als mijn man. Hij is er nu weer bovenop en heeft energie voor 10, maar het is heel vervelend. Hij zei zelfs: ik heb liever een liesbreuk dan dit....Zo lamlendig voelde hij zich.
    De klaprozen zijn prachtig. Naast rode en gele ken ik nu ook de blauwe.;-)
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart.
    Ik wens je veel beterschap.
    Groetjes,
    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dat het kan! (en met mijn voorkeur voor blauw zou ik ze in het echt willen tegenkomen...) Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen