maandag 12 oktober 2015

Prachtige stempels van Penny Black

Hallo! Toen ik laatst bij Elke in de winkel was, lagen deze nieuwe stempels van Penny Black heel uitnodigend naar mij te kijken. En daar kan je dan toch niet aan weerstaan? Ik niet en vandaag eindelijk eens mee aan de slag gekunnen. Ik drukte eerst de stempel af met zwarte Versafine en embosste met clearpoeder. Dan heb ik de achtergrond gesponst met 3 tinten blauwe Memento-inkt.
Deze op dezelfde manier gestempeld en ik kleurde in met de copics. De sparren zijn niet helemaal naar mijn zin maar volgende keer dan maar beter zeker! Ideaal kaartje om mijn "foamballsnow" nog eens te gebruiken.
Liefs
Christine

13 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad prachtige stempels Christine.....en je hebt er twee prachtige kaartjes mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 2 schitterende winterse kaartjes Christine...leuk hoe je alles zo mooi gecombineerd hebt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige kaarten, zo gaaf dat je dat met stempels kan bereiken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je prachtige winterse kaarten gemaakt met deze mooie stempels!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie chique kaarten, prachtig stempelwerk, heel anders dan de pinguïns, die zijn gewoon leuk en grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, prachtige kaarten. Het zijn net schilderijtjes.

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stempels. kan me voorstellen dat je die niet kan laten liggen in de winkel. Erg mooi afgewerkt met de blauw tinten en het hert is ook prachtig! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, heel stijlvol!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb die stempels ook zien liggen en al verschillende voorbeelden van gezien op blogs. Nu ik jou prachtige kaarten zie begin ik zo wat spijt te krijgen dat ik aan de verleiding heb kunnen weerstaan :)
    Heel mooi, Christine!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, het zijn net 2 schilderijtjes
    Liefs, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaarten, Christine! Mooi sponswerk op de eerste ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allebei heel mooie kaarten en die sneeuw zal ik mij toch nog moeten aanschaffen want het geeft een heel mooi resultaat! Mijn vriendin gebruikte het ook al en nu heb ik een reden om nog eens tot bij Elke te gaan!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen