zaterdag 3 oktober 2015

De start is gegeven!

Ik ben eraan begonnen!! Deze week de start gegeven voor de kerstkaarten. Ik heb wijselijk besloten om ze in reeksen te maken anders geraak ik er gewoon niet. Deze namiddag maakte ik deze : van elke kleur 2, zo heb ik er meteen 10. De stempel kocht ik vorig jaar op het Boekenfestijn, altijd leuk om daar een stempel te kunnen meegrabbelen voor een klein prijsje (1,25 euro) en dan nog wel een houten stempel.
Ik gebruikte Memento-inkt om af te drukken, telkens de stempel beinkt met 3 tinten.
Als je de foto vergroot kan je zien dat ik her en der wat witte spikkeltjes of glinstertjes heb aangebracht. Ook mijn bedeltjes kwamen eens uit de kast!
Misschien niet de traditionele kerstkleuren voor deze maar voor mij hoeft dit niet. Ik hou wel eens van wat afwisseling.
Dit werd een probeersel van kleuren nl. zwart, geel en wat groen. Toch wel een leuk resultaat!!
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden!!
Fijn weekend nog!
Christine

17 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allemaal mooi Christine maar toch heeft het grijze kaartje met rode inkt mijn voorkeur. Misschien wat klassiek, maar rood en kerst hangt bij mij toch nog altijd wat samen.
    Prettig weekend! Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christine, dat is ene heel mooie serie die je gemakt hebt. Wel zo slim eigenlijk om een paar dezelfde in andere kleuren te maken.
    Heel mooi in die verschillende kleuren inkt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie Christine, mooie kleurencombinaties heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Christine wat een schitterende stempel en wat een prachtige kaarten heb je er mee gemaakt.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige serie kerstkaartjes Christine....zo leuk in die verschillende kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel slim om serie's te maken. Moest ik ook maar eens gaan doen.
    Enige kaarten heb je gemaakt. Mooie stempel is dit trouwens.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie stempel en mooie kleurencombinaties !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Christine, ik zou echt niet kunnen kiezen, wat heb je geluk gehad om zo'n mooie stempel op de kop te kunnen tikken, doe zo voort zo ik zeggen op dit tempo gaat het heel gemakkelijk lukken!!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stempel, en erg mooi hoe je deze iedere keer met drie verschillende kleuren hebt afgedrukt. Iedere kaart heeft zo een heel andere uitstraling! Super mooie serie zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave serie! Mooi zo'n stempel die je graag gebruikt! Ik ga daar ook graag snuffelen.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk gedaan en hele vrolijke kleurtjes Christine!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige reeks kaarten Christine ! Mooie kleurencombinaties!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Slim om in series te werken en zeker ook slim om er van elke kleur meteen 2 te maken. Ik vind nog dat je vroeg van start gaat ;) Het zijn trouwens hele leuke kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze prachtig, je bent al goed op dreef!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kerstreeks, slim om er van elke kleur 2 te maken. Ik vind de laatste stempel met de gemengde kleurtjes heel mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige serie kerstkaartjes Christine....ik hou hier wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige reeks kaarten en het hoeven ook niet altijd traditionele kleuren te zijn, juist soms extra leuk vind ik! Prachtig begin van een vast omvangrijke serie kerstkaarten ;)

    BeantwoordenVerwijderen