vrijdag 30 oktober 2015

Een van mijn eerste snijmalletjes nog eens uit de kast gehaald!

Dag dames!! Ik zag het voorbeeld van dit kaartje bij mijn knutselvriendin Mimi. Ik vond het door zijn eenvoud zo mooi, dat ik het maar eens lifte. Heel lang geleden dat ik deze snijmal nog eens gebruikte, ik was al van plan van ze weg te geven maar eigenlijk ben ik nu wel blij dat ik dit nog niet deed. Voor de eerste heb ik een designpapiertje gebruikt voor de kerstspar en op de andere wat Stickles.
 Hier ook een designpapiertje en met de Mini-Mister wat inkt erover verstuifd.
 Een beetje glitter hier met embossingpoeder.
Het witte sparretje door een embossingfolder gehaald en op de zwarte wat zilverkleurige kleefpareltjes.
Wit embossingpoeder over de randjes van de sparretjes en blauwe kleefpareltjes.
Weer een kleine collectie erbij!
Liefs
Christine

12 opmerkingen:

  1. Hele leuk kerstkaartjes weer gemaakt Christine....super mooi met die kerstboompjes...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Christine....een prachtige serie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn prachtig hoor Christine, super hoe je die kleuren hebt gecombineerd , de bovenste vind ik de mooiste maar de andere zijn ook super hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan Christine, mooi maar eenvoudig.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie reeks, hetzelfde malletje en toch telkens anders verwerkt !
    Mooi!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zijn superleuk Christine ! Ik denk dat ik die boom ook nog eens uit de kast moet halen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan, en niet al te moeilijk om te maken, ben heel blij met dit idee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie kaarten, allemaal hetzelfde en toch zo anders. Bij mij staat deze boom juist op mijn verlanglijstje. Dank je wel voor het idee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat je die mal niet wegdeed! Het levert nu een geweldige serie op.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke reeks, ik heb die mal onlangs gekocht en nog geen spijt van gehad. Je kan er zo veel mee doen.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie serie kaartjes.
    Ik zelf vind deze boom ook heel mooi.
    'k Heb geen hulpmiddelen om ze te maken,
    Wel heb ik een malletje geknipt, dat gebruik regelmatig en knip ze zelf uit.
    'k Vind het nog steeds leuk!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen