zondag 26 januari 2014

May your birthday...

Hallo allemaal op deze bij ons weer grijze zondagmiddag! Dit kaartje maakte ik al een tijdje terug voor de verjaardag van een man. De stempels kocht ik vorig jaar op de beurs in Zeist. De achtergrond heb ik gesponst en het bootje wat kleur gegeven met Distress-inkt.
Ik hoop vandaag toch een beetje tijd te hebben om nog wat te freubelen maar eerst gaan we naar onze zoon en schoondochter. We gaan een kijkje nemen naar de kinderkamer want alles staat nu bijna klaar voor de komst van hun eerste kleintje. En oma is natuurlijk héél nieuwsgierig hé!!!
Liefs
Christine

17 opmerkingen:

  1. prachtige mannenkaart heb je gemaakt, Christine..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gedaan, ik vind mannenkaarten niet gemakkelijk om te maken...
    En wat leuk om naar de babykamer te gaan kijken, spannend lijkt me dat, een kleinkind krijgen...
    Fijne avond, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer mooie mannenkaart!
    Binnenkort een kleintje in jullie midden! Goh, wat spannend!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart.Mooie tekst.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe mannenkaart!wel leuk om naar uit te zien een kleinkind!
    Gr. Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een zeilboot! Dat vinden de meeste mannen wel wat. Hele geslaagde mannenkaart. En hoe zag de babykamer eruit? Kan me voorstellen dat je super nieuwsgierig bent. Vast heel spannend om oma te worden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi.
    Dit is weer een schitterende mannenkaart geworden Christine.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi christine
    wat een geweldige mannenkaart, erg mooi! en lekker genieten van wat er komen gaat want moeder zijn is super maar oma zijn is dubbel -super!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuke mannenkaart Christine. Een schitterende stempel is dat en ook mooi ingekleurd....prachtige tekststempel
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie mannen kaart Christine, je man mag tevreden zijn met zo'n artieste!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Christine,

    het is en hele mooie kaart....
    spannend zo een eerste kleinkind, ik kan me voorstellen dat jullie elke dag aftellen tot de geboorte...
    Warme knuffels en liefs
    Nancy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Christine.....spannend he!
    Hoe lang moet je nog wachten?

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. the image is so perfect for a man... wonderful card!

    BeantwoordenVerwijderen