zaterdag 4 januari 2014

Birthday celebrations

Dag blogmaatjes! Vandaag maakte ik dit kaartje voor een jonge meid uit onze kennissenkring. Haar vriendje is morgen jarig en ze vroeg of ik een verjaardasgskaartje voor hem kon maken. En ik vond het geen makkelijke opdracht. Een jongenskaart maken voor een twintigjarige en dan nog op aanvraag van de vriendin!! Eventjes mijn hersenen bijeen geraapt en ik kwam tot dit resultaat en ik vond het ook meteen goed. Ik vind het een jonge kaart geworden waar  de liefdestoets er toch wat inzit door het hartje. En nu maar hopen dat beide partijen er net zo over denken als ik...
Nog een fijne, ontspannende zaterdagavond en voor morgen gezond en wel weer op!
Liefs
Christine

29 opmerkingen:

  1. De allerbeste wensen voor een super 2014 voor jou en je familie, Christine!!
    Dankjewel voor het mooie kerstkaartje!!
    Dit is ook een zeer mooi verjaardagskaartje! Het is inderdaad niet makkelijk om zo'n kaart te maken. Maar het is je heel goed gelukt!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christine,
    WOW..heel erg MOOI, ik ben er weg van..schitterend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geslaagd,mooi kaartje
    Groetjes,Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker geen gemakkelijke opdracht maar missie geslaagd als je het mij vraagt. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi christine, heel origineel en Ik heb de indruk dat je problemen hebt om op mijn blog een bericht te zetten, ik krijg altijd een bericht op mijn e-mail dat het niet gelukt is, toch bedankt voor je commentaar hoor, ik ken te weinig van de computer om dit te kunnen oplossen, der zijn nog 3 andere personen met hetzelfde probleem!!!Sorry!! Ik wens je langs deze weg een gelukkig, gezond en creatief 2014 toe!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent er weer in geslaagd een prachtig kaartje te maken Christine!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad geen gemakkelijke opdracht, maar je hebt het volgens mij ook geweldig uitgewerkt. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Heel erg mooi!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moeilijke opdracht, maar ik denk missie geslaagd hoor! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm mooi! Volgens mij ben je met vlag en wimpel geslaagd voor deze opdracht.
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihihih Leuk verhaal zit er achter!! Hij is heel gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Christine, daar moet je niet aan twijfelen of deze goedgevonden wordt.
    Hij is prima geslaagd.
    Prachtig gedaan Chirstine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi christine
    een erg mooie kaart en ook te zien dat er liefde bij komt kijken als je zo mooie kaart van je vriendin krijgt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat was een hele leuke opdracht Christine.... die jij met vlag en wimpel uitgevoerd hebt....Prachtig gedaan!!!!

    groetjes en fijne zondag....
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie kaart en zeker een ideetje om te onthouden,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat de kaart aan alle voorwaarden voldoet en hij is nog mooi ook! Succes verzekerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wonderful birthday card, christine!! i like how you placed the heart in the cut out!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hihi, ben benieuwd naar de reactie van HEM en HAAR! Maar ik denk dat het wel snor zit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk dat je het uitstekend hebt gedaan, Het is niet zo makkelijk om op verzoek en voor iemand anders een kaart te maken. Ik vind 'em fris, helemaal goed voor de gelegenheid en supermooi! StellaX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgens mij is de opdracht goed gelukt. Ik vind hem tenminste erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie kaart!! Een heel mooie design. Chique, stijlvol en helemaal geschikt voor je opdracht lijkt mij! Super gedaan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart hoor! Zeker geslaagd voor een jongeman! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooie kaart! Ook je eerste kaart voor 2014 is heel mooi geworden. We hebben alweer nieuwe inspiratie om terug te beginnen aan iets anders dan kerstkaarten!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend wat een bijzondere mooie kaart weer, ben ook weg van de kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen