dinsdag 21 januari 2014

Het leven is ...

Dag bloggertjes! Vandaag heb ik héél veel tijd verprutst achter mijn laptopje. Wat is dat balen als dat ding niet wil meewerken. Ik kon bijna bij niemand geen reacties meer plaatsen, kreeg op sommige blogs of sites foutmeldingen, kortom alles liep mis. Na wat gepruts hoop ik dat alles weer normaal loopt.
Dit kaartje maakte ik vorige week. De bloem heb ik ingekleurd met de Derwentpotloden. Op het hartje wat Glossy Accents gedaan en een tweetal pareltjes mochten ook niet ontbreken. Het sentimentje is één van mijn nieuwste aanwinsten! Als ik bij Elke ben, zie ik altijd wel iets en deze keer was het dit sentimentje.
Veel liefs
Christine

22 opmerkingen:

  1. Mooie tekst. Het origineel is van John Lennon: Life is what happens to you while you're busy making other plans. Balen als je laptop niet dat wat jij wil. Das zo zonde van de tijd.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaart en de tekst slaat precies op jezelf met je pc. Doet ook niet altijd wat jij wilt toch?? Super kaart weer hoor. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Christine! De tekst is nu wel heel toepasselijk :) Vervelend he als je pc niet doet wat je wilt.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knappe kleuren heb je gebruikt, heel mooi, het idee moet ik ook eens proberen, heb dezelfde stempel liggen. bedankt voor de inspiratie
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Mooie kaart met een leuke tekst !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een schitterende kaart
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi christine
    je kaart ziet er erg mooi uit en zeker met zo passende tekst!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Christine
    Wat een prachtig kaartje en ik kan
    me voorstellen dat je altijd wel iets mee neemt uit
    een hobbywinkel ik heb dat nl. ook hihihi vandaar ook mijn uit-
    puilende hobbykamer .
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, leuk met die laagjes gekleurd papier. En een filosofisch tekstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje.
    Mooie tekst!!

    groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje Christine.
    'k Vind de kleuren ook zo heel mooi bij elkaar passen en je nieuwe aanwinst is erg leuk, mooie tekst.
    Hopelijk gaat alles weer normaal met de computer of lag het aan blogland zelf?
    groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kaartje en super tekst

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart....en wat leuk dat de originele tekst van John Lennon is!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, mooie kleuren en een zeer mooie stempel, een zeer knappe kaart,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Christine prachtige kleurtjes en de tekst is ook GEWELDIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi, strak kaartje! Fijne tekst.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje heb je gemaakt. En ondanks dat het blauw is, is het geen koele kaart geworden.
    Komt misschien ook door de mooie tekst??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje gemaakt Christine!
    Blauw is een kleur dat ik zo goed als niet gebruik, maar hier komt het zeer mooi uit!!
    Mooie tekst ook!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de tekst is zó waar. En de kaart is prachtig!! Mooie kleurencombi en prachtige stempelafbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje, prachtige tekst! Ja, ik heb het al vermeld, die foutmeldingen krijg ik ook regelmatig, ik weet ook niet hoe het komt!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen