dinsdag 13 november 2012

Liftchallenge

Dag allemaal! Na een paar dagen blogpauze ben ik hier terug met een kaartje voor de liftchallenge.Op dit blog kan je de kaart bewonderen die is uitgekozen om te liften. Ik maakte van de te liften kaart een kerstversie. Iets anders dan ik gewoon ben want ik werk niet zoveel met designpapier en stikken op een kaart doe ik normaal ook al niet. Maar dat is net het leuke aan challenges, je kunt je grenzen eens verleggen. Ik doe mijn best om deze week eens bij jullie langs te komen hoor!
Veel liefs
Christine

43 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, prachtig papier, leuke stempel en het stiksel opzij past er wel mooi bij, vind ik!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Christine, erg leuk gelift!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om eens een 'andere' kaart van je te zien Christine:0) ik vind 'm prachtig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christine,
    Wat een leuke kaart..hele mooie tekst..super de strik en leuk met de stiksels..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze grens heb je dan heel creatief verlegd...
    Een hele mooie lift!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is toch wel een heel mooi kaartje geworden Christine.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben eerst gaan kijken welke kaart er gelift moest worden maar jeetje wat heb je dat weer knap gedaan zeg. Ik zou met mijn handen in mijn haar zitten als ik zo'n opdracht moest doen.......petje af!!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk die challenges, vind ik ook. Deze is heel erg mooi geworden! Prachtig papier heb je gebruikt :-)
    Grooetjes, anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooie liftkaart heb je gemaakt christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is anders mooi gelukt hoor!
    Het is inderdaad iets heel anders dan we van je gewend zijn.....maar heel leuk!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal out of the box voor jou en dat vind ik super knap van je! Leuk dat je dit hebt geprobeerd en wat mij betreft een zeer geslaagd experiment! Bedankt voor het meedoen Christine, tot de volgende keer?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg tof hoor, want je kan het zeker! De kelurencombi vind ik heerlijk gewaagd! Mooie lift, erg leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Missie geslaagd !!! heel mooi .
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een erg mooie lift! Dat rood knalt eruit en is echt gaaf op jouw kaart! Leuk, dat hobbelpaardje en de schuin geplaatste tekst. Fijn dat je weer met ons meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje,moet ook is terug beginnen maar den tijd ontbreekt mij een beetje zelfs om naar de andere blogger te gaan kijken en te reageren
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Christine,
    af en toe een pauze is goed. Alleen jammer als het een gedwongen pauze is.
    Je kaart is heel mooi! Ik herken toch e hand van de meester, hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kerstversie heb jij gemaakt voor de Liftchallenge! Toch leuk hè, om eens een keer iets heel anders te proberen.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het reuze hoe je het gedaan hebt, heb al een paar keertjes het liftkaartje bekeken, maar kom er niet toe hem na te maken.
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Christine!
    Echt mijn ding hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb er al een paar gezien maar zo voor Kerst in deze kleurtjes is ie super Christine!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De kerstuitvoering van jouw van de oorspronkelijke lift is mooi geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart en dat hobbelpaardje is geweldig leuk erop. Mooie stempel ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh hij is anders echt wel prachtig hoor! Echt heel speciaal hoe je dat hebt gedaan!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Christine mooie kaart heb je van de lift kaart gemaakt.nog proficiat ik zag zaterdag dat je in de top 3 stond bij DCL.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is je kaart schitterend geworden Christine, ik vind hem helemaal super, prachtig gedaan zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is juist zo leuk om eens hel wat anders te doen. Een prachtige kaart geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I checked out the challenge Christine and you have cased it brilliantly! Love the rocking horse:)
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mooi mooi ! helemaal geslaagd
    grtjs,m artina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi christine
    je hebt er een geweldig mooie kaart van gemaakt in warme kleuren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind hem super gaaf gelift.
    Prachtig gedaan Christine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel erg mooi Christine, prachtig gedaan. Meedoen aan Challenges haalt je inderdaad uit je comfortzone merk ik bij mezelf. Dus ik probeer ook de uitdagingen regelmatig aan te gaan. Het is jou in ieder geval supergoed gelukt!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Christine,
    Het verleggen van grenzen gaat je goed af, want het is een heel MOOI kerstkaartje geworden.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat is deze weer ontzettend mooiiii!!! Super die details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw, heel mooi gedaan Christine!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat goed dat je je grenzen verlegt Christine. Ik vind je kaart mooi geworden.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel anders dan anders maar ook MOOI!! Leuk dat hobbelpaardje als detail.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ook deze is weer super Christine ...wat leuk met dat hobbelpaardje en de tekst is ook al superz
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Grenzen verleggen is idd erg leuk en vaak erg verrassend.
    Heel geslaagd kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hij is erg goed gelukt! En wat een lief hobbelpaardje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Christine

    Wat leuk dat je jezelf hebt uitgedaagd. Het is een heel mooi kaartje met een prachtige tekst en dat hobbelpaardje is heel lief erop.
    Een beetje laat misschien maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Inderdaad wat een leeftijd, Quincy onze oudste word in dec. ook 22.
    Hoe gaat het nu met je, helpen de medicijnen een beetje? Ik hoop het zo voor je.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen