zondag 4 november 2012

Een verjaardagskaartje

Goede avond! Dit is een kaartje dat ik een paar weken geleden al maakte maar ik twijfelde om het op mijn blog te plaatsen. Maar bij deze heb ik het nu toch maar gedaan. Het is een vrij eenvoudig kaartje. De achtergrond is designpapier waar ik op stempelde met clear en dan embosste. Dit is nou net wat me doet twijfelen, ik vind het niet zo goed geslaagd en daarom wil ik jullie mening wel eens weten.
De anders stempels komen van bij Elke. De lay-out en de manier waarop het lintje gedaan is, zag ik eens op het net, ik weet alleen niet meer waar!
Dus laten jullie maar horen wat jullie van mijn twijfelgeval vinden!
Liefs
Christine

41 opmerkingen:

  1. Wat nou ''twijfelgeval''
    Het is een mooi kaartje geworden Christine!
    Het ziet er aardig uit en valt zeker niet uit de toon hoor.

    Liefs Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo het is handwerk,dus vind toch een leuke kaart.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christine,
    Niet meer twijfelen....dat is echt niet nodig.
    Ik vind het een heel MOOI kaartje. Het geëmboste is helaas niet goed te zien.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christine,ik sluit me aan bij de rest,ik vindt het een heel lief kaartje en jij bent de artiest dus jij bepaalt(zeg ik altijd).lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Christine. Ik snap niet goed waarom je twijfelde om het op je blog te zetten. Het is toch een super mooie kaart! Dat geëmboste kan ik idd ook niet goed zien, maar ik vind het een heel mooi geheel. En die stempel is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twijfelen? Waarom? Het is toch een mooi kaartje! Vooral het stempel van de pluizenbol vind ik erg mooi.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, het geëmbosste achtergrondje kan ik niet heel duidelijk zien, maar wat ik ervan kan zien vind ik alles bij elkaar een heel mooi geheel zo. Prima kaart hoor! Ik ga zo meteen ook nog een kaartje plaatsen die ik eigenlijk niet op mijn blog wilde zetten, maar toch ga doen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Christine,

    ik vind het gewoon en heel mooi kaartje. Als je had gezegd dat het papier zo hoorde dan had ik het aangenomen voor waar.Mooie indeling van kaart! Niks mis mee, volgens mij....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Christine,

    Ik zit zelf in de "ontdekkingsfase" van het stempelen. Wat ik zo op de foto kan zien is dat het wel een leuk effect geeft. Maar ja, het een valt beter uit dan het andere. Als ik de kaart zo zie, vind ik hem best wel mooi.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou niet twijfelen, is toch heel mooi hoor
    Groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Christine,
    het eerste wat ik dacht, wat een leuke achtergrond..erg mooi en het strikje..dat is echt dé finishing touch...WOW...helemaal goed gekeurd..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. u twijfelgeval vind ik in elk geval geslaagd,ja de achtergrond is misschien wat onduidelijk maar dat vind ik juist geslaagd maar wij zien het echt kaartje natuurlijk niet maar op foto zeker geslaagd
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi christine, ik vind het juist wel een mooie combinatie en papier en de stempels passen perfect bij elkaar.
    lieve groetjes rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een heel geslaagd kaartje hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Christine,

    ik kan het effect van het embossingpoeder op de achtergrond niet goed zien. Persoonlijk vind ik niks mis met je kaartje, ik ben ook zo'n twijfelaar :-)
    Ik vind de manier waarop je je kaartje samengesteld hebt heel mooi. Deze sketch ga ik zeker onthouden. Mag ik vragen welke inkt je hier gebruikt hebt?

    Groetjes,

    Lins

    ps laat je maar eens gaan bij Elke, dat doe ik ook altijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind hem heel erg mooi ! ook het lintje is heel leuk gedaan ! superzz
    niks mis mee,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem wel heel mooi geworden Christine, vooral dat strikje haalt het helemaal op. Hier hoef je helemaal niet over te twijfelen, de ontvanger zal er zeker blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Christine.....echt niet twijfelen.....ik vind dat strikje heel erg leuk gemaakt....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje voor een twijfelaar!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het wel een mooie kaart geworden en het lintje is ook erg leuk er bij
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart, en dat strikje maakt het weer helemaal af!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De achtergrond kan ik niet goed zien, als ik dit dichterbij haalde werd het scherm zwart... Of kon geen internet verbinding krijgen.Maar ik ben er weer.
    Is jou twijfel soms dat je de stempel, die ik overigens prachtig vind, niet helemaal geschikt vind voor een verjaardagskaartje? Ik zou zelf door de bloementjes die eraf gevallen zijn eerder denken aan een condoleance kaartje. Daar zie je dit soort bloemen meer op.
    Maar je kaart is desondanks mooi geworden hoor!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Christine,

    waarom zou je twijfelen, 't is een mooie kaart geworden. en ik heb ook altijd problemen met iets dat geëmbossed is te laten zien, omdat ik het niet duidelijk op foto krijg.
    Leuk strikje heb je gemaakt en dat maakt nu net de kaart helemaal af.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er weer prachtig uit
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik weet niet wát je zo doet twijfelen maar ik vind het een schitterend kaartje hoor.....misschien zie jij in het echt iets wat wij op de foto niet zien maar....ik zou me niet zo druk maken om deze kaart, hij is prachtig.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook ik vind dat je niet hoeft te twijfelen. Misschien is hij in het echt minder, dat kan natuurlijk maar op de foto vind ik de achtergrond heel geslaagd.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi christine
    vind je juist een kanjer in het maken van die prachtige rustige kaarten,ziet er zeer stijlvol uit
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het een mooi kaartje Christine, prachtig die achtergrond en dat strikje is ook heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het effect van het embossingpoeder op de achtergrond is niet zo goed te zien. Maar het resultaat zoals ik het kan zien, is stijlvol. Het strikje is een leuk detail, de layout is zeker ook geslaagd. Niet twijfelen, Christine, het is een mooie kaart.
    Grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi kaartje en wat een gave stempel.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik snap je bedenkingen, het is niet een super vrolijk verjaardagskaartje. Maar dat neemt niet weg dat het een mooi kaartje is, die je best bij een verjaardag kunt gebruiken als de gelegenheid om een wat minder vrolijk kaartje vraagt. Ik zou hem niet uit elkaar halen, maar gewoon zo houden. Hij is mooi in zijn eenvoud.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O als ik toch wat dichter bij Elke zou wonen...... super deze kaart weer, prachtig die kleur, heel stijlvol!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jij mag vaker twijfelen! Ik vind die eenvoud juist de kracht van dit kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Christine, eenvoud siert de mens! Het eerste wat in me opkwam toen ik je kaart zag: wat een bijzonder mooie en stijlvolle verjaardagskaart. Zo, dus gooi alle twijfels maar gerust overboord meid!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Love it Christine, great technique and I love that stamp!
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. eenvoudig??? PRACHTIG En CHIQUE! Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Niet twijfelen, hij is heel erg mooi! Mooie kaart voor iemand die jarig is en b.v. net iemand verloren heeft. Dan wil je toch een kaartje sturen, maar geen uitbundige en daar is deze stijlvolle kaart perfect voor :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ha die Christine,

    Ik vind het een heel mooi kaartje, maar meer om iemand sterkte te wensen na het verlies van een geliefd persoon.
    Maar voor de rest ....niks meer aan doen.

    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zeer mooi kaartje, ik heb die stempel ook en mijn dochters vinden hem zeer mooi, ook hier heb je hem mooi gebruikt, top !!

    groetjes,,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen