donderdag 8 november 2012

Voor 2 challenges

Dag bloggertjes! Eerst en vooral bedankt voor de vele en leuke reacties die ik krijg van jullie. Helaas kan ik deze week niet zoveel bij jullie reageren, dus bij deze mijn excuses daarvoor maar ik kom zeker terug hoor! Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van Less is More. Daar willen ze PINK zien deze week. Ik gebruikte slechts een deel van de stempel, maar ik vind het wel goed zo. Meteen wil ik het kaartje ook laten meedoen voor de challenge van Dutch Card Lovers. Bij deze challenge word er gevraagd om lintjes te gebruiken, dus ik ga daar ook maar een kansje wagen!
Veel liefs
Christine

45 opmerkingen:

  1. Hoi Christine,
    je kaartje is weer prachtig hoor..leuk die stempel in de hoek en ..het rose lint maakt het helemaal af..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi christine dat gaat inderdaad heel goed met deze stempel en dat lint erbij gewoon super.
    lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart Christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig stijlvol kaartje heb je gemaakt.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi weer Christine! Prachtig gestempeld ook!
    Fijn dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer goed uit Christine....maar dat is altijd bij jou!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart heel apar
    Groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi stempelwerk, lief die lintjes erbij en zeker een mooie kaart! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Mooi gedaan zeg met deze stempel en het strikje.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeer mooi kaartje.Pracht van een stempel.
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooooooooooooi Christine!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een erg mooi kaartje, ik blijf het een kunst vinden om zo mooie eenvoudige kaartjes te maken Christine...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is je kaartje weer schitterend en stijlvol geworden Christine, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow heel mooi kaartje Christine en dat strikje geweldig leuk. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een stijlvol en supermooi kaartje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had bij Elke deze stempel ook al gezien, wat is die weer ontzettend mooi, super je kaart weer!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, heel mooi stempeltje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat staat mooi, zo'n half stempeltje in de hoek! Succes met beide challenges.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig kaartje Christine...mooi hoor zo in het rose....
    succes met de challenges
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeeel mooi en dat strikje ik wou dat ze mij zo goed lukten.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart Christine.groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje Christine, zeker die dubbele strik. Het lukt mij ook niet altijd om overal op te reageren hoor. En als internet dan ook nog eens kuren heeft om een berichtje te plaatsen....maar ik kijk wel elke dag, er is zoveel te zien...
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pretty in pink Christine, I love that stamp!
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Christine
    Een mooie zachtgekleurde kaart rustig en toch stijlvol en veel succes met de Challenger
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een prachtige stijlvolle kaart!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind hem prachtig Christine! Ik heb het al vaker gezegd, maar ik ben gek op jouw stijl. Af en toe probeer ik ook wel eens zoiets, maar het komt er nooit zo goed uit. Maar ik blijf proberen ;-).

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit heb je weer fijntjes gemaakt.
    Prachtig Christine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig hoor heel erg mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, prachtige kaart Christine, mooi hoe je die stempel in twee kleuren gestempeld hebt en je lintjes maken het helemaal af!
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Such a beautiful card Christine :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende Clean and Simple kaartje is dit. :) Super! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Erg mooi kaartje!
    Echt jouw stijl!
    Veel succes er mee!
    Je vorige kaartje vind ik ook mooi.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ha Christine,
    vrijdagavond is blogavond....en ik zie je kaartje: erg mooi!!
    Wie weet heb je het weekend weer tijd om even rond te neuzen op de blogs.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is simply lovely Christine!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dit kaartje had ik precies gemist, maar zag het bij de top 3 staan bij DCL. Gefeliciteerd, het is dan ook een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lieve Christine,

    dank je wel voor al die mooie creaties die je keer op keer met ons deelt, dank je wel om wie jij in al je uniekheid bent...
    Fijn weekend
    Warme knuffel en liefs
    Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Christine,
    Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Maar ik vind het kaartje uit je vorige post nog veel mooier. Leuk die hartjes die je gebruikt hebt.
    GRoetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  39. your card is better than okay, christine! it is beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Stijlvolle kaart, en voor vele gelegenheden zonder tekst.. Echt een knap werkje met dat lint!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooi, die stempel is echt wel geweldig hé!!
    Ga hem misschien toch eens halen :)

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat maak je toch mooie en stijlvolle kaarten Christine. Ook deze is weer schitterend!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Schitterend Christine! Een echte beauty!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen