maandag 27 april 2015

'n op-KIKKER-tje

Hallo iedereen! Dit maakte ik naar een voorbeeld van Elke. Ik had de stempeltjes al een paar weken en eindelijk kwam het er eens van ze te gebruiken. Ik gaf het kaartje aan Magali toen ze vorige week in het ziekenhuis was. De stempeltjes zijn afgedrukt op aquarelpapier en een kleurtje gegeven met mijn stempelstiften en uitgewerkt met water en penseel.
Wie zin heeft, kan altijd een kaartje sturen om Magali een duwtje in de goede richting te geven want er staat haar nog een lange herstelperiode te wachten en ik weet dat wat post haar dat veel plezier zal doen.
Voor het adres kan je mailen naar adelin.meiresonne@telenet.be
Liefs
Christine

8 opmerkingen:

  1. Oh, dit is zo een mooie kaart!!! Heel leuke stempel.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele originele, leuke beterschapskaart. Het kaartje hieronder voor je schoonzus en schoonbroer vind ik erg mooi, heel leuk gedaan met die cirkels.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je voor Magali gemaakt Christine....zal haar zeker goed gedaan hebben...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje voor Magali. Post fleurt altijd op he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zal Magali zich zeker beter door voelen, mijn kaartje is naar jou onderweg, wil je het dan aan Magali geven, ik wist nl haar familienaam niet ( heb niet op haar blog gekeken sorry) !! Doe haar maar al de groetjes !!!

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, veel beterschap voor Magali.
    Kaartje komt !!

    groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke!
    Veel beterschap voor Magali!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kei lief kaartje en beterschap voor Magali!

    BeantwoordenVerwijderen