dinsdag 1 oktober 2013

Een kaartje, een vraagje en dan voor iemand een geschenkje!

Dag iedereen! Dit is een kaartje die ik maakte voor ons Magali. Het is gemaakt met stempels van Ludiec. Het vogelkooitje en de vogeltjes heb ik uitgeknipt en verhoogd opgekleefd. De achtergrond maakte ik met een stempel en 2 templates.
Magali ligt momenteel in het ziekenhuis, ze is geopereerd aan haar rug. Zowel mijn man als ik  hebben beiden een zwakke rug en zij heeft de pech om dit ook te hebben. Volgens de chirurg erf je niet alleen de leuke dingen van je ouders maar ook de narigheden! Vandaag voelde ze zich heel slecht! Ze kan niet eten, is voortdurend onpasselijk, heeft koorts en veel pijn. Ik hoop haar morgen wat beter te zien want momenteel wens ik dat ik het van haar kon overnemen want niemand wil zijn kind immers zo zien!
Daarom wil ik vragen aan degenen die nog geen volger zijn van haar blog, volger te worden bij haar.
Ook een zelfgemaakt kaartje zou haar veel plezier doen. Dus ik hoop dat ze er veel mag ontvangen. Uit de ontvangen kaartjes zal ik iemand gelukkig maken door haar een leuk knutselgeschenkje te sturen. Jullie kunnen de kaartjes opsturen naar mij en ik bezorg ze dan aan Magali. Mijn adres kunnen jullie krijgen als je een mailtje zend naar adelin.meiresonne@telenet.be. Ik hoop dat ik haar veel kaartjes zal kunnen geven. Het zal een echte verrassing zijn want momenteel blogt ze niet dus ze weet van niks.
Alvast bedankt aan iedereen!
Liefs
Christine


31 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt nu je je kind zo ziet Christine......ik hoop met je mee dat het morgen wat beter gaat en daarna nog veel beter. Dit lieve kaartje zal haar zeker goeddoen.....zo met liefde gemaakt daar moet je toch wel een klein beetje van opkikkeren. Wens haar het allerbeste en ik ben net volger geworden bij haar blog. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je gemaakt voor Magali, ik hoop dat ze zich vlug beter voelt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je haar een prachtig kaartje gemaakt voor haar.
    Ik hoop dat ze snel weer opknapt.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zal ze zeker wat van opknappen... heel leuk kaartje met des tempels op kraft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart, hopelijk herstelt Magali goed en snel( niets forceren natuurlijk)

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtig kaartje voor haar gemaakt, ik hoop dat ze snel weer opknapt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRachtig kaartje Christine, vervelend dat je dochter zo'n pijn heeft. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi kaartje
    en veel beterschap voor je dochter

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh meiske..; wat een ellende.. ik dacht al bij het gaan piepen op haar blog.."die ligt even stil.." , maar dat het op deze manier moet.. niet leuk dus.
    Wens haar alvast veel sterkte, geef haar een dikke smakkerd van me en ik mail je zo even. Jij, als moeder, ook veel sterkte hé.. want wanneer ze je kind raken..da's het ergste wat er is!
    Jouw kaart is schitterend...
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar ga ik voor zorgen hoor!
    Mooi kaartje overigens!
    Heel veel beterschap voor je dochter!
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heel mooi kaartje heb je voor haar gemaakt.
    ik heb gemaild voor je adres.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje heb je voor Magali gemaakt. Ik heb je al een mailtje gestuurd. Heel veel beterschap voor Magali. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart. Wel minder goed nieuws. Wens haar veel beterschap, ik hoop dat ze er snel terug tegen aan kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje, en beterschap voor Magali.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Christine,
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt voor Magali, ik hoop dat ze snel weer opknapt na de operatie, ik ga haar een kaartje sturen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card Christine, love the bird house:) Best wishes to Magali and I hope her recovery is swift.
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor je dochter Christine. Hoop dat je dochter snel opknapt van haar operatie. Ik mail je even voor het adres.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart! De achtergrond is echt heel leuk gemaakt. Veel beterschap voor je dochter en veel sterkte voor jullie allemaal xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wens jullie heel veel sterkte voor Magali.
    Hoop dat ze heel snel beter mag worden.
    Je kaartje is heel mooi!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuke kaart mooie achtergrond,veel sterkte voor Magali Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Och jeetje die Magali, inderdaad niet leuk om je dochter zo te zien, wat voel je je dan machteloos hé Christine, ik hoop dat ze snel zal opknappen. Volger ben ik al vanaf het begin bij haar en ja ik ga een kaartje sturen, helemaal leuk. Ik mail je zo even. Je kaartje voor Magali is werkelijk prachtig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Christine

    Wat een narigheid, ik hoop dat ze snel zonder pijn zal zijn, dit is voor jullie natuurlijk ook erg moeilijk om haar zo te zien.
    Je kaartje voor haar is erg mooi met deze gave tekst.
    Natuurlijk ben ik volger geworden bij haar en wil ik haar een kaartje sturen, ik mail je nog voor het adres.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje heb je voor Magalie gemaakt Christine!
    Heel veel sterkte voor haar en ik hoop dat ze snel weer beter is ....zodat we weer van haar mooie creaties kunnen genieten!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lieve en mooie kaart voor je dochter, ik hoop dat ze snel opknapt en dan verlost is van de rugpijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Christine,

    mijn hart en gedachten zijn bij jullie...
    Heel veel beterschap gewenst aan Magali!

    Warme knuffels en liefs
    Nancy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Christine,
    Wat vervelend allemaal dat Magali op zo'n jonge leeftijd al aan haar rug geopereerd moest worden.Ik hoop dat ze snel opknapt en dat de operatie geholpen heeft.
    Je kaartje is zoals altijd prachtig.
    Ik heb je al een mailtje gestuurd om een kaartje te sturen
    volger was ik al een tijdje bij haar....
    Sterkte Christine, en beterschap met Magali

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel sterkte aan Magali!!!Wat weer een super mooie kaart zeg!!! Ook een geweldige afbeelding!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel veel beterschap en sterkte voor Magali
    Liefs Cinderella

    ps je kaartje ziet er weer mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie kaart.
    Amai, ocharme Magali. Ik wens haar veel beterschap toe!

    BeantwoordenVerwijderen