maandag 23 september 2013

Het startsein is gegeven!

Hallo! Het is ervan gekomen om een kerstkaart te maken! Ik zal er zo stilletjes aan moeten aan beginnen, wil ik ze allemaal op tijd af hebben. Meestal maak ik mijn kerstkaartjes niet te ingewikkeld, dat is bij deze ook te zien. Ik ponste sterretjes uit glitterpapier en kleefde ze willekeurig op. Een leuk sentimentje erbij en dat is het!
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties die ik kreeg ivm de zwangerschap van mijn schoondochter. Vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte!
Veel liefs
Christine

22 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje prachtig Christine!
    Het hoeft niet ingewikkeld te zijn ....zeker als je er veel wil maken is dit juist leuk.
    Leuk sentimentje heb je gebruikt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Christine,
    dit is weer een heel mooi kaartje! En je eerste kerstkaart! Ik vind hem supermooi!
    Ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem enig geworden.
    Heel strak en toch vrolijk.
    Lekker mee doorgaan zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christine,
    Het is zo fijn om eens wat totaal andere kaarten te maken en ook kosten ze veel minder tijd, heb ik alvast een leuk voorraadje, ik vind jouw kaartje ook keileuk, mooi met de sterren en de leuke tekst, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Christine, als je veel kaartjes moet maken zijn ze wel ideaal, niet!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke glim kaart Christine

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nummer één is er van gekomen en nu gaat 2,3,4,5,6,...... vanzelf meis! Ik zou ook dat startschot moeten krijgen, maar ik zit nog te zeer met mijn hoofd bij de vallende blaadjes...
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje Christine, en maak ze maar niet te druk, een simpel kaartje, een mooi gebaar, moet voldoende zijn.
    En . . . worden jullie opa en oma of bonpa en bonma?
    Spannende tijd hoor, maar wel heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eenvoudig maar niet minder mooi je kersttkaartje Christine....
    lnap gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen weeerrrr!!!. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie creaties heb je de afgelopen tijd gemaakt en deze is ook super gedaan!!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi je kerstkaartje ! 't hoeft niet altijd druk te zijn om mooi te zijn.
    En een dikke proficiat voor de kleine spruit die moet komen !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meer moet dat niet zijn. Ik vind je eerste kerstkaart super en een hele mooie kleurencombi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. YEAHHHHHHHH de leuke kop is er af!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kerstkaartje! Kerstkaartjes moeten niet te ingewikkeld zijn, je moet er immers zoveel maken :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastische kerstkaart Christine!! Als ik op jouw blog kom, denk ik altijd: waarom maak ik het mezelf zo moeilijk. ;) Misschien is deze kaart niet te ingewikkeld maar wel bijzonder stijlvol! Ik ben nu al benieuwd naar de volgende kerstkaart!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kerstkaartje Christine! Zeer geslaagd in deze niet traditionele kerstkleuren! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. very pretty card, Christine... love all the sparkly stars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een leuke kaart en voor de kerst moet je er toch zo veel maken dan hoeft het ook niet zo ingewikkeld te zijn toch

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie stijlvolle kerstkaart! leuk gedaan met de sterren. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje!
    Ook je vorige kaartjes.
    Had een tijdje wel overal gekeken maar geen reacties geplaatst.
    Gefeliciteerd met je aanstaande "omaschap".
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen