dinsdag 3 september 2013

Gelukkig zijn

Hallo! Deze keer nog eens een kadertje. De bloemen zijn ingekleurd met Distressmarkers. Nog een pareltje en een sentimentje erbij en ik heb een leuk cadeautje.
Iedereen bedankt voor de reacties die ik kreeg ivm de operatie van mijn man. Sinds gisteren is hij terug thuis dus de ritten naar de kliniek moet ik nu eventjes niet meer doen. We hebben een bed in onze living gezet want rusten is echt nog wel nodig. Zoals nu eigenlijk : hij in het bedje en ik in de zetel met mijn laptopje op schoot. Tijd om te freubelen is er nog altijd niet want gans de huishouding en het verzorgen van onze dieren behoort nu tot mijn taken. Gelukkig komt onze zoon helpen, Magali kan momenteel niet zoveel helpen want ze heeft ook betrekkelijk veel last in haar rug. Maar ja, we slaan er ons wel door en voor we het weten is alles vergeten! (hoop ik toch)
Liefs
Christine

26 opmerkingen:

  1. Wowww het is net een schilderijtje, super van kleur ook!!!
    Nu ik je dochter volg:) had ik al gelezen dat je man weer thuis is en ik wens jullie veel sterkte en een goed herstel toe!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christine,
    Fijn opm te lezen dat je man weer thuis is, dan ben je van het gereis af, ietsje meer rust...maar je hebt er wel extra werk bij, zo te lezen, sterkte hoor en je ingelijste kaartje is heel erg mooi geworden, vooral je tekst erbij is super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje!
    Sterkte met alles en iedereen!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan
    en sterkte met alles

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig schilderijtje heb je gemaakt Christine,tof idee. Beterschap voor je man en sterkte met alle zorg eromheen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe kaart en heel veel beterschap voor je man!
    grjts
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Christine,

    ik wens je man héél veel beterschap en ik stuur een portie kracht en energie naar jullie toe...
    Prachtige creatie!
    Warme knuffel
    liefs
    Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt het toch nog voor elkaar gekregen om mooie werkjes te tonen met al je zorgen voor je man. Veel beterschap voor hem en hopelijk kun je dan vlug weer genieten van je hobby.

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat fijn dat je man weer thuis is Christine.

    je kaart is mooi en ook mooi ingelijst.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Christine ondanks dat ik vaak in Blogland ben te vinden heb ik een berichtje van jou gemist ik hoop dat alles snel weer beter gaat met je man en ook met Magali ik heb zelf ook al jaren rugklachten dus ik begrijp wat het is.
    Dus voor allemaal sterkte en beterschap
    XXX
    Cinderella

    ps je creatie is weer schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel beterschap voor je man , je creatie is weer erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lovely project, Christine!! I hope that your husband recovers quickly from his surgery!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, Christine!
    Beterschap voor je man en jij sterkte met alles wat er nu op jou afkomt!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het belangrijkste is dat je man weer fijn thuis is Christine en dat gefreubel komt later wel weer, alles op zijn tijd en zorg maar dat je zelf fit blijft nu je zo nodig bent!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn te horen dat je man weer thuis is Christine. Ik wens hem een spoedig herstel.
    Prachtige kader heb je gemaakt met een mooie tekst.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi projectje Christine! Zacht van kleur, lieflijk
    Groetjes en veel sterkte met je man!
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje weer Christine en ik las het gisteren inderdaad al bij Magali dat je man weer thuis is, hoe fijn is dat. Sterkte meis met alle drukte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een beeldige creatie Christine...prachtig van kleur met een sprekende tekst ook....
    Beterschap met je man nog ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Christine,

    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt zeg helemaal super de luxe.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,
    Het ziet er weer prachtig uit. Sterkte met alles, ook voor je man en Magali. Succes met alle taken. Fijn dat je man weer thuis is.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er prachtig uit!
    Heel veel sterkte daar!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag Christine, ben al eventjes niet meer op de blog geweest, lees nu dus pas dat je man geopereerd is.Wens hem een spoedig herstel en hopelijk verloopt alles snel weer op rolletjes,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel knap en wat een mooi stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik had ook niet meegekregen dat je man is geopereerd, maar ik ben blij voor jullie dat hij weer thuis is. Hoop dat hij een spoedig herstel zal hebben! logisch dat jij je aandacht nu op hem richt en niet op kaartjes of blogs, hoor. Sterkte en beterschap!
    Je kaderkaart is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha Christine,
    fijn dat je man weer thuis is. Dat scheelt ene boel heen en weer gevlieg.
    Ik hoop dat hij thuis spoedig kan herstellen en weer wat kan doen in en om het huis.
    Je creatie is weer heel mooi. Blijft een prachtige kleur...
    Sterkte met alle drukte en zorg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een schattig schlderijtje!
    Heel veel beterschap voor je man, en Magali sterkte met haar rug, en jij met alles regelen en verzorgen!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen