donderdag 6 februari 2014

Vogeltjes voor Valentijn!

Dag iedereen! Een tweetal weken geleden maakte ik deze kaartjes. Nog eens de vogelkooitjes en de vogeltjes gebruikt en ik vond dit eigenlijk wel toffe stempels om voor Valentijnskaartjes te gebruiken. Dit bakte ik ervan. Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de bovenste. Voor de onderste kaart gebruikte ik de vogeltjes van Memento Box en kleefde ze licht verhoogd op.
Ik wil Mimi, Sandra, Carina, Christa en Monique van harte bedanken voor hun mooie kaartje. Wat leuk om als oma zo'n gezellig babykaartje te krijgen, ze staan hier in de woonkamer te pronken hoor!!
Liefs
Christine

25 opmerkingen:

  1. Hoi Christine
    Nou dat je mooi gebakken die 2 vogeltjes hihihi
    Leuke valentijnskaart
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw vogeltjes passen prima bij Valentijn! Ben het met je keuze eens ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige valentijnkaartjes...
    dikke knuffel
    Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad...de bovenste heeft ook mijn voorkeur....het zijn prachtige kaartjes.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Christine,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Mooie fijne stempeltjes zijn het!
    groeten,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattige kaartjes Christine,
    ik vind de eerste superleuk..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve kaartjes leuke stempeltjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk je valentijnskaartjes Christine super mooi gestempeld....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat lieffffffff....echt heel schattig en hoewel ik ze allebei geweldig vind zou mijn voorkeur óók naar de bovenste gaan maar als ik ze niet bij elkaar had gezien had ik ze allebei helemaal super gevonden.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie Valentijns kaarten.Leuk zo met de vogeltjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn dit mooie fijne valentijnkaartjes! Vast en zeker een plezier om te krijgen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind beide kaartjes mooi en geslaagd hoor ! helemaal niks mis mee !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ahhhhh hoe lief .
    Geen foutje te bespeuren .
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn het prachtige kaartjes Christine!
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee lieve Valentijns kaartjes! Inderdaad héél mooie en fijne stempeltjes.
    Groetjes, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat zien ze er mooi en lief uit, de liefde straalt ervan af!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooo Christine wat zijn ze MOOI! Schitterend, het ziet er ook zo lief uit. Prachtig, jij bent hier toch zo goed in!
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zooo mooi Christine, vooral de bovenste kaart vind ik zo schattig en lief voor de Valentijn!!! Heel mooi en creatief hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. vind ze beiden heel leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vind het superkaartjes! Leuk die kooitjes en de kleine vogeltjes. De fijne blaadjes erbij zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind ze allebei heel mooi. Zo gewaagd om een groot stuk wit te laten van de kaart, ik zou er moeite mee hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 2 schitterende kaarten.
    Erg leuke stempels en die heb je heel mooi samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ahwww ik ben helemaal weg van de kooitjes en de vogeltjes! Wat een schitterende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterende kaarten Christine.
    je kaarten hieronder en daarboven zijn mooi.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen