zondag 19 januari 2014

Less is More "New Baby"

Dag blogmaatjes! Deze namiddag gezellig, rustig thuis en me een beetje geamuseerd op mijn hobbykamer. Met onder andere dit kaartje kwam ik buiten en ik wil het laten meedoen aan de challenge van Less is More. Deze week is het thema "New Baby". Ik heb dit stempeltje al heel lang, waarschijnlijk één van de eerste stempels die ik kocht. Nu was het de geknipte kans om het nog eens te gebruiken. Ik heb het ingekleurd met een mengeling van Copic Markers en Flexmarkers. Verder hoeft dit niet veel uitleg want alles is goed te zien, denk ik. 
Ook iedereen bedankt voor de reacties die ik krijg, het blijft leuk om ze allemaal te lezen!
Liefs
Christine

39 opmerkingen:

  1. Mooi!! Lief stempeltje en leuk gedaan met die afgeronde hoekjes!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals altijd , zeer stijlvol .
    Groetjes ,`
    Fra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi christine
    een erg lieve kaart en prachtig gekleurd!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is super Christine!
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Christine! Het is een heel mooi stempeltje en terecht dat je het nog eens boven haalt. Clean, simple and beautiful!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Christine, perfect CAS card and adorable stamp.beautiful card.
    Hugs from Palma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh wat een gave stempel voor een nieuwe baby!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi babykaartje Christine...inderdaad een heel lief stempeltje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat stempeltje komt zeker goed van pas! Schattig kaartje, lekker roze.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die kleur, ben helemaal weg van roze tegenwoordig. Erg mooi kaartje weer en succes bij de challenge. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Christine,
    ik vind het een prachtig kaartje! Heeft niets meer nodig. Superleuk stempeltje! En de glimsteentjes maken het helemaal af!
    Groeten,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan Christine.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje Christine.En inderdaad een mooi stempeltje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw mooi.
    Lief stempeltje.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt een lieverdje Christine! En meer hoeft het hier niet te zijn! Het is supermooi zoals het is!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje Cristine, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De geboorte van een kind, een nieuw leven, het is keer op keer bijzonder, een beetje een wonder...en jouw kaartjes zijn ook keer op keer heel bijzonder!
    Liefs, knuffel Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig stempeltje, Christine! Mooie kaart!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach wat lief....zo mooi zonder veel frutsels...weer heel knap.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card Christine, love the stamp!
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo,

    Lief kaartje en wat schattig , zo die plakparels op het vestje !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterend kaartje, had even een inspiratieblokkade, doch dit brengt me wel op ideetjes. Bedankt, echt te gek. Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van mij krijg je de eerste prijs hoor!
    Zo een mooi kaartje!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Christine,

    Wat een schitterende kaart zeg stempeltje is een schatje en zo mooi ingekleurd.
    Van mij krijg je ook de eerste prijs hoor succes.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een lief en fijn kaartje, mooi gedaan,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel leuk lief kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een mooi kaartje Christine ook de kaartjes hieronder.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lief stempeltje, echt een schattig kaartje.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een lief kaartje!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen