zondag 8 december 2013

Nog kerstkaartjes

Hallo! Dit kaartje maakte ik al eens in een andere kleur maar nu eens uitgeprobeerd in het rood. De template die ik gebruikte voor de achtergrond heb ik bewerkt met witte inkt. Nogmaals één van mijn favorieten, de  prachtige Penny Blackstempel gebruikt. Afgewerkt met wat plakpareltjes.
Dit is er nog ééntje om de restjes van mijn rood papier op te gebruiken maar met dezelfde materialen bewerkt. Verder heb ik nog bijna geen tijd gehad om veel reacties bij jullie te schrijven. Deze periode is altijd druk op het werk en privé heb ik het ook nog altijd héél druk. Hopelijk komen er gauw kalmere periodes.
Liefs
Christine

31 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes heb je gemaakt.!!
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stempel is toch zo ontzettend gaaf!!! Beide zijn het weer geweldige kaarten!!!

    Groetjes Tinei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 schitterende kerstkaartjes Christine....prachtig gestempeld...super mooi in het rood wit....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christine,
    Je kaartjes zien er weer prachtig uit, mooie stempels, leuk in 't rood, ook ik ben nog bezig met kerstkaarten,wil ze wel graag eind van de week de deur uit hebben, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldige kaarten.had er weer een deel gemist maar je hebt niet stil gezeten.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Christine, heel mooi in het rood!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 hele mooie kaartjes Christine en ik heb er nog enkele mooie gemist zie ik.
    Een erg leuk effect met die template.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaartjes Christine, ik vind ze allebei prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kleurtjes, mooi fijntjes geworden, en met het hart en lint is het helemaal af.ngroetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en fijne kaartjes zijn het geworden !
    Groetjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaartjes Christine!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer twee pracht kaartjes de laatste heeft mijn voorkeur!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supertoffe kerstkaarten Christine! Hier is het net hetzelfde qua drukte, nog een dikke 2 weken en 't is kerst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi en stijlvol zijn deze kaartjes'
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten, je hebt je restjes ook zeer goed gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit zijn twee prachtkaarten!!!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaartjes Christine, beide zijn plaatjes en "hartverwarmend",hihi...Pas goed op jezelf met alle drukte, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig! Zeer mooie achtergrond heb je gestempeld Christine!
    Vooral de vierkante kaart is hieruit mijn favorietje. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee prachtige kaarten Christine.....mooi in rood en wit.....en het zwarte lintje geeft een mooi accent!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee mooie kaarten Christine. heel chique en mooie stempels heb je gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo mooi, zo hartverwarmend!
    Warme knuffel
    Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Warme en sfeervolle kaarten, mooi gedaan,

    Groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaartjes! Mooi van kleur en die pareltjes maken het net even af. Succes met alle drukte.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zeer mooie achtergrond,2knappe kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooie kaartjes zijn het geworden!
    Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie, warme en stijlvolle kaarten! Succes met de drukte ook.

    BeantwoordenVerwijderen