dinsdag 16 april 2013

Word snel weer beter

Hallo! Dit kaartje heb ik gemaakt op aanvraag. Een kennis van ons haar collega is ziek en daarom vroeg ze me om een kaartje te maken. Ik sponste eerst de achtergrond en zette dan de stempel met VersaMark en embosste met clear. Dan met een sponsje met blauwe inkt er nog eens over en dan worden de bloemen op die manier ingekleurd. Het gesmolten embossingpoeder neemt geen kleur meer op, zo krijg je dit mooie resultaat. Nog met een stukje keukenpapier erover en klaar. Mijn "klant" was er heel tevreden over en daar was ik op mijn beurt dan ook weer blij om. Dus deze opdracht is voor mij helemaal geslaagd!
Veel liefs
Christine

30 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Christine.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooie kaart,Christine
    liefs,Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat mooi, leuk zo, met die witte lijnen!!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Christine,
    WOW..wat mooi gedaan, prachtig die blauwe bloemen en hele mooie tekst..super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart en tis altijd fijn als je zelf ook tevreden bent over het resultaat
    Lieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Christine!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Mooi gedaan. Ik vind deze stempel zo mooi. De stempel komt goed uit op de gesponste achtergrond.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi het kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Christine nog van harte proficiat en nog vele jaren ik had dat gemist sorry daarvoor had het zelf te druk met van alles.
    Je kaartjes zijn weer heel mooi met heel leuke stempeltjes.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi gestempeld kaartje weer Christine, bedamkt voor de duidelijke uitleg, wie weet ga ik er ook eens mee aan de slag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Christine,
    wat een mooie kaart!! Echt super, die blauwe kleur!! Op bestelling man is altijd weer bijzonder.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig hoe je die stempel hebt toegepast, super resultaat!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een PRACHT van een kaart Christine waar zowel de opdrachtgeefster als de ontvanger blij mee zullen zijn.....dat kan niet anders.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is die prachtig Christine, zo mooi dat turquoise, echt heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi in die kleur blauw
    Heb hem even opgeslagen , heb nl zelf ook die stempel
    Bedankt voor je ideetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je opdracht is zeker en vast heel geslaagd Christine! Het is een heel mooi kaartje en de kleuren zijn mooi en zacht. Ook een mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Christine,
    ik heb ook de stempel,ik heb het ook bewaard, want in de blauwe tinten vind ik het prachtig.
    Groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterende kaart heb je gemaakt, prachtige kleuren. Iets om te onthouden

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, ik vind die stempel ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi is je kaart Christine! Het is ook zo'n mooie stempel, mijn vriendin heeft hem ook ;-).

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Absolutely gorgeous...busy day so short and sweet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer een heel geslaagde kaart!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart.kan goed begrijpen dat de klant tevreden was.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw prachtig gedaan.
    Heel mooi in die blauwe tinten.
    Opdracht geslaagd Christine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het blijft een leuk model. En een prachtige kaart is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een hele mooie kaart Christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. beautiful card, Christine... the poppies look so lovely in blue!

    BeantwoordenVerwijderen