zaterdag 9 februari 2013

Mi CAS es su CAS


Dag bloggertjes! Toen ik deze schets zag bij Mi CAS es su CAS wist ik gelijk dat ik dit wel eens ging proberen. En dit is het resultaat met een knipoogje naar Valentijn! Ik heb eerst de stempel met de muzieknootjes gezet en dan de mooie stempel met de hartjes erboven. Dan geembost met clear. Het lintje vond ik hier wel toepasselijk bij dus die keuze was ook snel gemaakt. Het sentimentje heb ik gestempeld met Versafine en ook geembost. Ik heb het randje errond ook geembost, maar wat was dat warm aan mijn vingers op zo'n klein stukje papier! Ik vond niet direct iets dat er tegen bestand was om het papiertje op te leggen dus hoort een klein beetje pijn bij de hobby zeker?  ;-)
Verder nog een paar kleine hartvormige pareltjes erop gedaan en zo wil ik mijn kans wel wagen voor de challenge!
Liefs
Christine

40 opmerkingen:

  1. Hallo Christine,
    Een PRACHTIG CAS-kaartje dat met LIEFDE is gemaakt.
    Enneh.....pijn hoort niet bij de hobby. Een pinset of een Craft Sheet kunnen beter tegen de hitte.
    Fijn weekend nog en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk en liefdevolle kaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christine

    Wat een mooi liefdevol kaartje met deze mooie tekst.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige cas kart mooi model
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste keer met mijn heattool had ik mijn vingers er ook veel te dicht bij....pijn is fijn.... .zullen we maar zeggen Christine en het mag de pret niet drukken als er dan zo'n beeldig kaartje uit komt!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie uitwerking van de schets! Super de tekst!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw als je niet verliefd ben dan wordt jet het wel door je kaartje :)
    Hij is super! Die tekst is ook geweldig!!
    Zijn je vingers al weer bijgekomen?
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie kaart en wat een mooie tekst heb je erbij gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal schitterend weer Christine, prachtig is die geworden, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje Christine.... leuk die tekst...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een sweetie is dit Christine enne een pincet voorkomt zere vingers,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Christine, wat een prachtige kaartjes heb ik de afgelopen weken gemist (was even uit de running). Probeer nu weer wat vaker langs te komen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende sketch, prachtige kaart en wat een ontzettende gave tekst, echt super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart,mooie kleuren en een leuke tekst.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Christine, a stunning card really love these colours and wow it is just gorgeous. The more I look through your blog the more I think CAS....mmm would be cheaper to post the cards then...luv aNNie...
    Thanks for joining my blogging buddies...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card Christine, hope your fingers are better!
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik geniet elke dag van je leuke ideetjes en mooie kaarten. ook dit is wéér zo'n prachtige kaart. die sketch ga ik ook eens proberen, bedankt voor je inspiratie.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaartje Christine! Sterkte met je vingers, ik gebruik zelf wel eens een lang pincet bij kleine papiertjes :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtkaartje!! Leuke tekststempel ook! Ik was een tijdje niet op je blog geweest, maar je hebt prachtige kaartjes weer gemaakt! Die met die vogeltjes is ook zó leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Christine,

    Prachtig is je kaartje geworden..super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met pijn en moeite een prachtige kaart gemaakt Christine!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk kaartje!! Leuk dat je meedoet bij MCSC!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk deze kaart lekker oosters ook maar ook mooi voor valentijn. misschien doe ik ook wel eens mee met MCSC wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg mooi Christine! Tekst vind ik ook wel leuk.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooi kaartje met mooie tekst

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een mooie kaart en een leuk ontwerp,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart, Christine! Prachtig met dat rood, wit en zwart. Helemaal fijn in de Valentijssferen!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zag Christine in het rijtje, Ik dacht even kijken of dat onze Christine is. JA en dat is ze, met een mooie en lieve kaart. Leuk dat je mee doet Christine. Hoe is het met je gezondheid?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wie mooie kaarten wil maken, moet pijn lijden ;) Wat is dat stempel met die hartjes gaaf! Mooi kaartje. Voor je man?
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je kaart is echt schitterend Christine!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is dit weer een mooike!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart! bedankt voor je deelname bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart en prachtige tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een prachtige kaart!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen