dinsdag 19 juni 2012

Een andere tint

Hallo! Ik kan het niet laten om jullie nog eens ééntje aan te bieden in de blauwe tinten! Deze keer een andere tint maar wel uit dezelfde paperblock. Ik heb het heel eenvoudig gehouden. Een stansje gebruikt van Memory Box met daarachter een stukje witte cardstock dat ik scheurde en het randje bewerkte met blauwe Distress-inkt. De vogeltjes zijn een stempeltje van Art Impressions, ik vind dit wel subtiel zo.
Het sentimentje aan de binnenzijde gestempeld en nog een klein stukje van het stansje erop gekleefd. Ik kon het toch niet laten om er ook nog een blauw lintje op te doen. Ik ben weer tevreden en ik hoor natuurlijk graag wat jullie ervan vinden!!
Veel liefs
Christine

26 opmerkingen:

  1. Hij is weer zo stijlvol Christine, leuk model en dat hele zachte blauw is heel lief!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Christine,

    Amai ik sta hier weer gigantisch ver achter, wat een toffe creaties heb ik weer mogen bewonderen hier ség !! En vond de dochter de doosjes leuk , ik denk van wel hé :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de titel staan en dacht gelijk een andere tint...blauw. Ook deze is weer er mooi Christine.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eeen heel mooie, elegante kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Christine,
    Je schoonzus weet je waarmee ze je kan plezieren. Eigenlijk doet je dubbel plezier, eerst het cadeautje en dan het plezier om er zulke mooie kaarten mee te maken

    groetjes
    ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze kaart is weer heel erg mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi christine
    een erg mooie kaart en gaaf zo met die tekst in het midden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ZEER mooie kaart, leuk om zo open te vouwen. Zowel de achtergrond als het stansje zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi geworden! Leuk dat je hem zo open kunt klappen, echt een plaatje!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart, Christine!
    Ook het model vind ik prachtig!
    Super!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De blauwe kaarten blijven mijn favorieten en deze is ook weer een prachtexemplaar.
    Knap gedaan Christine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een heel mooi kaartje en hou ook wel van die tinten.
    Groetjes, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Christine,

    Je kan zeker tevreden zijn met z'n mooie kaart hele mooie tinten heb je gebruikt.

    Ik heb een verrassing voor je op mijn blog staan.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Christine!
    Wat een mooie kaart zeg! Die tinten ga je mooi vinden, denk ik. Leuk model ook!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer zo'n beauty, nou is blauw (naast paars) ook wel mijn favo kleurtje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Christine
    Ook deze kaart is heel mooi.groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende stijlvolle kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een mooi kaartje. Wat werkt dat blauw goed zeg. Het wordt er een heel deftig kaartje van.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi ik krijg bijna geen reactie bij je geplaatst hij blijft hangen.Maar mooie blauwe kaarten heb je gemaakt.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love the die cut Christine and the way you have created a hill behind, makes a perfect scene:)
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. this is just beautiful in blue, christine!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super wat een pracht kaart is dit weer.
    Groejtes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi! Prachtige combinatie van papier en stansen!
    groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooi gedaan christine.
    prachtige kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 3 prachtige kaarten in die blauwe tinten!
    groetjes,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooi!!! mooi zo in die kleuren
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen