donderdag 19 april 2012

Kusje

Hier ben ik nog maar eens met een nieuwe creatie! Het is een modelletje dat ik zag bij Elke en dat wou ik natuurlijk ook eens uitproberen. Het is nog niet helemaal perfect maar nog een paar keer oefenen en dan lukt het wel. Mijn gevouwen hoekjes zijn nog niet zoals ze moeten zijn maar ja, oefening baart kunst! Voor de voorzijde heb ik geembost en daar dan een zilverkleurig draadje rondgewikkeld. De vlinder is gemaakt uit vellum en met een beetje Distress-inkt bewerkt. Ook het sentimentje is op vellum gestempeld.

Zo ziet de binnenzijde eruit. Ik toon dit alleen maar omdat jullie het model dan beter zien. Met het strikje kan je het kaartje perfect sluiten. Ik stuur ze bij deze ook in voor de liftchallenge!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Veel liefs
Christine

37 opmerkingen:

  1. heel leuk idee met dat zilver draad christine.
    een mooie kaart en leuk model.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart en mooi dat embossing.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk kaartje!
    mooi modelletje, en dat zilverdraad is super!
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en mooi model! Subtiel detail het zilvere draadje. Prachtig!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk dat model!! En de kleuren zijn ook super!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Mooi model, Christine!
    En je kleuren zijn ook mooi, zeker in combinatie met het vellum!
    Prachtige details ook!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk modelletje en dat zilveren draadje doet het hem wel. Je kaart ziet er weer schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel tof model, moet ik ook eens proberen, heel mooi qua kleuren ook. En je hebt gelijk, de ene keer lukt het beter dan de andere keer hé.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan! Leuk modelletje en heel mooie kleuren gebruikt!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk ontwerp, echt een heel leuk idee. En wat een leuke draai heb je eraan gegeven!
    Dat draad is echt een leuke finishing touch!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg gaaf model, wat leuk! En de kleuren zijn mooi in combinatie met vlinders, echt prachtig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ken dit model, erg leuk. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi.Dat is een leuk model om te maken,mooie kaart van gemaakt.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi christine
    een erg mooie kaart en dat model vind ik erg leuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie originele kaart, ik vind het model erg leuk!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een apart model, mooi gemaakt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben jij toch altijd productief en creatief! Het ene na het andere kaartje verschijnt op jouw blog. Leuk model is dit!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastische opbouw zeg! Het doet me een beetje aan een trouwkaart denken, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind dit een pracht van een kaart.
    Knap gedaan,Christine
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ik vind h'm prachtig!! Mooi model, mooi bewerkt. Dat subtiele draadje, heel mooi. je kunt h'm zo bij de liftchallenge insturen!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel leuk kaartje, mooie kleur.
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leukerdje ! mooi model en heel erg leuk kaartje !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaartje, erg leuk dat zilverkleurige draadje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtig kaartje en het kaarmodel is ook erg leuk. Dat lijkt mij niet zo moeilijk om te maken, ga ik ook eens uitproberen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De modelletjes die Elke weet te verzinnen zijn toch altijd zo dankbaar he!
    Mooie kaart hoor! Niet te druk, de grote strik maakt het geheel compleet!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gaaf model!!! Het is weer een super mooie creatie!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtig model Christine!! Zeker voor herhaling vatbaar:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtig modelletje!! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!!

    Ook je vorige kaarten zijn erg mooi!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw mooi kaartje hoor.
    ik vind de vlinder ook erg mooi.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fabulous Christine I love unusual folded cards:)
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk model en supermooi kaartje, tof dat fijne draadje!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart, ik sluit me aan bij de voorgaande commentaren, alles is gezegd :)
    Leuk dat je meedoet met het Liftchallengeblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi gedaan Christine. De subtiele draadjes vind ik een hele mooie touch. Mooi model is dit!
    Leuk dat je meedoet met het liftblog.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind het een super mooie creatie Christine! Heel mooie kleurencombinatie. En sjiek hoor met dat strikje en die vlinder! Leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen