woensdag 19 april 2017

5 kaartjes voor jullie!

Jullie worden vandaag verwend met 5 kaartjes! Gemaakt met stempels van het scrapbookatelier die ik kocht op het stempelevent in Nijkerk. Ik combineerde ze met wat andere stempels en dies die ik al in mijn assortiment had. Hierboven met een achtergrondstempel die ik al jaren heb (Crafts & Things)
Hier gecombineerd met dezelfde achtergrondstempel als de eerste kaart maar verwerkt in een snijmalletje. Het sentimentje komt uit een setje van Penny Black.
Inspiratie voor deze gevonden op de site van het scrapbookatelier. Achtergrond gemaakt met een stencil en Memento-inkt. Ballonnetjes en sentimentje zijn van Crafts &Things.
 Hier een achtergrondstempel van IndigoBlu, al 2 jaar liggen maar nog niet veel gebruikt. Ook naar een voorbeeld van het scrapbookatelier.
En als laatste een dierentoren die ik ook zag bij het scrapbookatelier. Leuke en veelzijdige stempels waar ik nog veel plezier zal aan beleven!!
Liefs
Christine

15 opmerkingen:

  1. geweldige en mooie kaarten Christine, leuke designs, super weer.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe stempeltjes zijn dit! Superleuk al die beesten. Doen een beetje denken aan Cats on Appletrees, maar dan toch anders ;-) Het is echt een hele leuke serie kaarten geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou net hetzelfde zeggen als Ellen.
    Je hebt een leuke serie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal prachtig !!!!
    De laatste steelt mijn hart !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke set kaarten Christine! Ik heb op de beurs ook nog staan twijfelen bij deze, maar ja zal voor een volgend budget zijn :) De achtergrondstempel van de eerste kaart heb ik ook, dit is een lay-out die ik ga onthouden.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn enig!! En inderdaad, ze lijken op mn stempels van Cats on Appletrees, ik hou ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kaartje Christine...zo leuk die vrolijke stempeltjes erop
    en je hebt de smaak weer goed te pakken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, wat heb jij je lekker laten gaan ! dat gevoel ken ik, eens aan de stempel, kan je gewoon niet meer stoppen ! een hele leuke reeks
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het viel me op je ineens weer te zien in mijn leeslijst. Nu blog ik een stuk minder de laatste tijd, wel plaatsen maar lezen heb ik vaak te weinig tijd voor. Dus ik dacht hé Christine! En ik zie nu op je blog dat het ook even stil is geweest...nu de draad weer opgepakt? Leuk!
    Deze stempels zijn echt heel erg leuk, zie ze regelmatig voorbij komen, een echte hit. Je hebt er super toffe kaartjes mee gemaakt!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, jij bent druk bezig geweest. Allemaal leuke en grappige kaartjes. Die stempeltjes zijn echt veelzijdig en leuk! Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie, vrolijke kaartjes heb je met je nieuwe stempelset gemaakt. Met die leuke diertjes kun je nog alle kanten op.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een enige kaartjes zijn dit geworden. Die stempels zijn inderdaad superleuk en je hebt er geweldig gebruik van gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen