zondag 15 juni 2014

Een bloemetje voor jou

Dag bloggertjes! Nog eens kraft met roze maar in een ander jasje gestoken! Het kraftpapier is door een embossingfolder gehaald, de bloemtjes zijn van Memory Box. Ik heb de bloemetjes geaccentueerd door de blaadjes in te vullen met Glossy Accents en hier en daar nog een kleefparel. Achteraf heb ik het geheel wat spettertjes gegeven met een mini-mister.
Deze week nog geen tijd gehad om te knutselen en ook de eerste dagen zal daar nog geen verandering in komen. Bovendien ben ik nogal gestrest de laatste dagen en dan komt er ook niets behoorlijks uit mijn vingers. Ik hoop op wat rustige momenten dus!!
Liefs
Christine

15 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart Christine!
    De kleurtjes passen perfect bij elkaar....een mooi geheel!
    Het tekstlabeltje is ook erg leuk gedaan..

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke, geslaagde kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stress, dat is niet goed! Rustig aan dus. Dit kaartje is enig! Leuk hoe je de bloemetjes hebt gepimpt. De rust om te knutselen en bloggen komt vanzelf wel weer.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig en mooi kaartje Christine, ik vind hem heel mooi. Hou je taai hé.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer een prachtige kaart!! Denk goed om jezelf!
    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en ook fleurig fris kaartje met lieve blommekes! Rustig aan hoor komt wel weer freubelzin/inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! En pas op jezelf, ff een tandje terug doen. Valt niet mee, ik herken dat!
    Fijne avond, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is weer super leuk Christine....heel mooi hoe je die bloemetjes hebt bewerkt....en hopelijk kom je snel weer wat in rustiger vaarwater....af en toe freubelen wil daar wel mee helpen....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is prachtig! Ik hoop dat je wat ontspanning kunt vinden, waar dan ook in...Sterkte hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een mooie dameskaart! Die blad-accenten geven het echt wat extra's! Hoop op wat tijd en rust voor je verderop in de week! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schatje van een kaart in lieve kleur met prachtige bloemen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Christine, love the flowers with the glossy accents and beads:) Hope you find some quiet time soon.
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart! En helemaal mijn kleur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Soms helpt het maken van een kaartje om even de rust terug te vinden.
    Dit kaartje vind ik echt heel erg mooi! Die bloemenrand rechts vind ik echt geweldig mooi. En de spetters met de mini mister maken het geheel echt af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen