vrijdag 30 mei 2014

DCL : Kraft, wit en een andere kleur!

Hallo iedereen! Het was al heel lang geleden dat ik eens iets maakte met kraftpapier. Toen ik bij Dutch Card Lovers deze uitdaging zag, ben ik aan de slag gegaan.
Maak een kaart in Craft/bruin tinten in combinatie met wit en 1 afstekende kleur.
En dit kwam uit mijn vingers! De kaart is kraftpapier met daarop witte cardstock die ik door een
embossingfolder haalde. Het afdrukje terug op kraftpapier gestempeld met bruine Versafine en geembost met clear. De randjes heb ik met witte inkt nog een extraatje gegeven, net zoals het sentimentje. Ik koos voor rood als afstekende kleur. De vogeltjes die normaal op de stempel staan heb ik overkleefd met een rood exemplaar (malletje Memory Box) en ik deed tussen het riet nog een fijn rood bloemenstempeltje.
Een breed rood lint met daarboven een wit-rood gestreept lint. Het witte sluitspeldje houdt mijn sentimentje
vast. Ik ben er best tevreden mee want ik maakte met dezelfde stempel nog een andere kleurversie : kraft,
wit en een andere kleur. Die hebben jullie nog van me te goed.
Wat mij betreft een hele leuke uitdaging die ervoor zorgde dat ik kraftpapier terug waanzinnig vind!!
Liefs
Christine



18 opmerkingen:

  1. Ha Christine,
    je kaart is heel mooi met dat rood en wit en kraft. Heel mooie combo heb je gekozen.
    Ik werk er graag mee. Ookn et een kaart geplaatst op mijn blog waar kraft op verwerkt is.
    Je kaartje hieronder is ook mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Vind het een prachtig kaartje.
    Lief met de vogeltjes.
    De manier waarop je het sentimentje vast gezet hebt, vind ik een prachtige vinding.
    Succes er mee.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Christine, heel mooi dat rood met kraft SUPER!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Ik vond die uitdaging ook een kans om weer eens met kraft te werken, maar het oogt zo met wit en rood frisser als bij mij... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi het wit met het rood en het kraft ... lekker fris en mooi natuurlijk, erg mooi geheel, super!! Heel fijn weekend wens ik je toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals altijd..Top kaart .
    Kleuren passen steken mooi af .
    Groetjes ,`Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met dat rood Christine!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige combinatie....kraft met rood!
    Een super kaartje Christine.....mag ik hem liften??

    Groetjes en een fijn wekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kraft is en blijft leuk. De combinatie met wit is ook altijd goed. Jouw extra kleur is echt goed gekozen. Rood past er perfect bij. De vogeltjes zijn wel heel erg leuk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje heb je gemaakt ,prachtig van kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is echt weer fantastisch! Denk dat ik dit ook eens ga proberen: mooie kleuren, mooie layout.

    Groetjes,
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje! En super leuk met die muzieknoten embossing op de achtergrond!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blijft mooi rood in combinatie met wit en kraft. Mooie kaart ook leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, mooie kleuren samen inderdaad. Leuk bedacht, die vogels en de muzieknoten, je hoort ze bijna zingen. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor en dat rood steekt e mooi bij af. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. supergaaf met veel aandacht voor de details! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen