zondag 9 maart 2014

Een mooie van Penny Black

Dag bloggertjes!
Wat een zalig lenteweertje was het vandaag! Ik hoop dat iedereen een beetje kon genieten en eens wat kon ontspannen. Het kaartje dat ik jullie laat zien is gemaakt met een stempel van Penny Black. De stempel werd beinkt met Distress-Markers. Ik gebruikte 2 tinten voor de bloem en 1 voor het groen. Zonder opnieuw te beinkten heb ik hem nog tweemaal afgedrukt, zo krijg je een zachtere uitstraling van je kaartje. (vind ik hé)
De cardstock is uit de restjesdoos. Zoals ik in een eerdere post al vertelde, wil ik die ook wel eens wegwerken.
Nog een gezellige avond!
Liefs
Christine

22 opmerkingen:

  1. Ik denk dat iedereen geniet van dit heerlijke weer!
    Prachtige kleuren op je kaart.
    Inderdaad erg mooi met het "opnieuw"stempelen voor een lichtere afdruk.

    groetjes Samantha
    Ps bedankt voor de felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Christine en ja het is een en al genieten buiten!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje weer Christine...heel mooi is die stempel en ook prachtig van kleur....GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb weer vanalles gemist, zie ik! Ook deze kaart is prachtig, subtiel stempelwerk, zéér mooi!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Christine,
    Jij blijft maar mooie kaarten maken, ik vind de bloemen prachtig, de verenkaart van je vorige post is ook super, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer leuk voor op een restje gemaakt te zijn ;-)
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het resultaat mag er weer zijn, mooie kaart!
    Liefs en dikke knuffel
    Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card Christine, love that stamp :o)
    Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Delicate stamping Christine, love this pretty card! Glad you enjoyed a lovely day's sunshine too, let's hope tomorrow is good too :D gay x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is zeker een mooie kaart. Prachtig achtergrond en de paarse kleur is ook super.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een pracht van een kaart met deze bijzondere stempel
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie stempel en een mooie kaart mee gemaakt.
    Prachtige zachte kleuren.
    Schitterend gedaan Christine.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en prachtige bloemen stempel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart, de kleuren spreken me zeker aan,
    Laat het zonnetje nog maar wat schijnen, het doet een mens zo goed,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi: de lay-out, de kleuren, heel geslaagd, Christine!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart is dit geworden, Christine! En ik hou ook erg van dat twee keer afdrukken inderdaad, dat geeft wat diepte in de kaart!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je kaartje mooi van kleur! Stempel is prachtig. Komt de bodem van je restjesdoos al in zicht! Als j net zo veel restjes hebt als ik waarschijnlijk nog lang niet ;)
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een mooi kaartje!
    Prachtige kleuren.
    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen