maandag 8 april 2013

Met haar nieuwe stempels!

Hallo allemaal! Ik was vandaag aan het werk maar onze dochter, Magali had vandaag haar vrije dag en zij heeft een paar kaarten gemaakt waaronder deze. De bloemen zijn stempels van Ludiec die ze gisteren kocht in Zeist. De bloemen zijn 2 stempels waarvan het kleinste perfect past in de grote. De achtergrondjes heeft ze gemaakt met sheets. Alles is gestempels met Memento-inkt.
Bij deze een andere achtergrond en andere kleurtjes voor de bloemen. Deze tekststempel hadden we al en is gekocht bij Elke verschooten.
Hier een andere tekststempel, ook ééntje van Ludiec maar die had ze ook al een tijdje. Ik natuurlijk een beetje jaloers deze avond want ik wil ook zooooo graag met mijn nieuwe spullen aan de slag! Maar als Magali deze week moet werken, ben ik thuis en hopelijk heb ik dan ook een beetje tijd! Ik laat deze kaartjes deelnemen aan de challenge van Dutch Card Lovers, mochten ze in de prijzen vallen dan zal Magali helemaal tevreden zijn!!
Liefs
Christine

38 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat een mooie kaarten met deze stempels. Zag de stempels op de site echt heel gaaf.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christine,
    Je dochter heeft 2 mooie stempelkaarten gemaakt, die stempels van Ludiec zijn super,ik heb daar ook een aantal tekststempels van..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes allemaal! Super!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze heeft mooie kaarten gemaakt de stempels zijn ook erg mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie kaartjes heeft je dochter gemaakt...prachtige stempels zijn dat...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaartjes en wat jammer dat je nu geen tijd hebt om met je nieuwe spullen aan de slag te gaan ! Hopelijk inderdaad later deze week, ik zal duimen hoor :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk uit...
    Ben benieuwd of jij ons deze week nog iets nieuws laat zien!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De stempels van Ludiec zijn mooi,en ook origineel vind ik. Ik heb de chocolade en bonbon bijvoorbeeld, kan ik lekker mee aan de slag voor homemade presentjes. Maar bloemen blijven het altijd doen. Ook in een leuk formaat gemaakt. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en leuke kaarten
    Maak er een fijne en inspirerende week van
    Liefs en knuffel
    Nancy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaarten hoor
    mooie stempels

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heeft ze mooi gedaan, mijn complimenten! Weten jullie dat de kaartjes perfect zijn voor de challenge van dutch card lovers deze week....?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaarten heeft Magali gemaakt Christine, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi je kaarten daar kan je trots op zijn dat je dochter dit kan maken

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Christine

    Je dochter is al heerlijk bezig geweest met de nieuwe aanwinsten, het zijn prachtige kaarten. Zoals je al kon lezen bij Miranda waren wij ook op de beurs, jammer dat we je gemist hebben, misschien zien we elkaar de volgende keer. Ik heb helaas ook nog geen tijd om met mijn nieuwe spulletjes aan de slag te gaan, misschien woensdag en daar kijk ik al naar uit.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk gemaakt deze kaartjes! Ik ben benieuwd naar jouw nieuwe aankopen ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het zijn super leuke kaarten geworden Christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hele mooie kaartjes heeft je dochter gemaakt...prachtige stempels zijn dat!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaartjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten zeg... en ik snap dat je popelde om ook aan de slag te gaan! Geweldige stempels van Ludiec!!!
    Ik vond het zo leuk om je te hebben ontmoet in Zeist. Ik hoop dat we elkaar binnenkort weer ontmoeten en meer tijd hebben om te praten hoor!
    Leuk dat je op mijn blog langs bent gekomen.
    Hele lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Christine, je bent niet alleen, ik ben ook een beetje jaloers. 'k Zou zo graag aan de slag gaan met mijn nieuwe stempels maar momenteel heel weinig tijd, en dan moet ik nog eerst enkele kaarten afmaken want die moeten op de post.
    Magalie heeft prachtig werk geleverd. Ik hoop dat ze wint met deze kaarten, ze zijn super!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tja, de stempels van Ludiec, die zijn al net zo verslavend als die van Elke! Wat leuk dat Magali er mee bezig is geweest. Haar kaartjes zijn echt leuk geworden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaartjes hoor gaaf gedaan. Bedankt voor het meedoen bij DCl.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi christine
    nou je dochter kan er ook wat van wat een leuke mooie kaarten en jammer dat ik niet naar zeist toe kon komen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige kaarten hoor! Leuk dat jullie dezelfde hobby hebben!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaartjes.....mooie stempels!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zien er super tof uit.
    Erg leuk gedaan Magali.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heeft ze weer mooi voor elkaar, prachtige serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, zie ook dat ze meedoet met DCL, leuk! Dank voor je deelname, Magali!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Magali has made beautiful cards from those stamps, so pretty Christine:)
    Val x









    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi zeg, wat leuk dat die 2 stempels in elkaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt de laatste week weer prachtige kaartjes gemaakt.
    Ook deze weer.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaarten, ze kan het zo goed als haar moeder,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze stempel ook gezien in Zeist en mijn vriendin heeft hem gekocht. Hij is schitterend en zeg maar tegen je dochter dat ze er een top kaart mee gemaakt heeft. Wie weet valt ze in de prijzen. Gezellige groetjes Lida

    Wat leuk dat je je dochter aangestoken hebt of is het andersom??

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een mooie stijlvolle kaartjes
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige gestempelde achtergrond.
    En wat zijn die stempels toch mooi. Gelukkig ben ik ook de blije bezitter van deze nieuwe stempels ;-)
    Bedankt voor deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen