zaterdag 1 september 2012

Mi Cas es su Cas BINGO!

Goede morgen! Het zonnetje schijnt en daar hoort een nieuwe challenge van Mi Cas es su Cas bij! Deze keer gaan we de uitdaging aan van de BINGO! Jullie kunnen een keuze maken uit onderstaand roostertje. Ik koos voor mijn kaartje voor bloemen, kant en groen. Let wel goed op want ik ben ook een paar keer de mist ingegaan... Ik nam een witte achtergrond waar ik groene inkt over verstuifde. De kant natuurlijk, groene bloemen én mijn sentimentje ook in groene inkt!

- Kies een rijtje (NIET diagonaal) en maak een Clean & Simple creatie met de 3 dingen uit het rijtje. Kies je bijvoorbeeld voor de combinatie embossen + roze + lint dan mag je geen stans of pons gebruiken, want die staat in een ander rijtje.

- Iets toevoegen wat niet op de bingokaart staat is wel toegestaan, maar deze toevoeging moet dan in de kleur zijn die in je gekozen rijtje vermeld staat. Als je bijvoorbeeld een stempel wilt toevoegen aan je rijtje Embossen + roze + lint dan moet de stempel met roze afgedrukt zijn.

- Er zijn echter ook veel creatieve mogelijkheden, maar je zult er HEEL goed over moeten nadenken. Een voorbeeld: Bloemen-kant-groen, bloemen zijn bloemen, dus ook in rood en met de stans of pons die eigenlijk uit een ander rijtje is, ook kant mag in een kleur naar keuze.) 

- Vermeld voor ons op je blog even duidelijk voor welk rijtje je hebt gekozen en hoe de creatie is gemaakt.

Ik hoop dat jullie massaal meedoen en voor andere voorbeeldkaarten kunnen jullie kijken op het challengeblog. Ik wens iedereen een fijne dag toe en natuurlijk kijk ik al uit naar jullie creaties!
Veel liefs
Christine

21 opmerkingen:

  1. Mooie creatie en succes met de challenge.
    Fijne zaterdag,
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! In een woord prachtig!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christine je bijdrage is weer bijzonder hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Christine!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart is het geworden Christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, mooi het kanten randje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is gorgeous Christine well done , thank you so much for your super comments on my blog . Have a super weekend
    Big Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje geworden!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Christine, heel erg mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi christine
    een prachtige kaart en zeker precies zo de bingo bedoeld is:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Christine,
    Een PRACHTIG kaartje. Bingo volbracht ☺☺☺,
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje Christine!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Christine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Christine!! Ik ben een tijdje niet langs geweest en heb even terug gekeken. Mooie kaarten allemaal!!

    Fijn weekend verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, heel mooi gedaan de achtergrond zo.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een moie kaarten heb je weer gemaakt. De bingo uitdaging van MCSC gezien, leuk.Dus....als ik tijd heb wil ik een poging wagen, maar de maand is nog lang.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt. Fijne zondag en groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart Christine! Leuke achtergrond heb je gemaakt en mooie chique details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje en ik hoop dat ik er dit keer eens aan toe kom (mezelf ertoe kan zetten) om meer te doen...
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen