donderdag 17 mei 2012

Liftchallenge # 16

Dag iedereen! Vandaag toch een tweetal kaartjes gemaakt waaronder dit voor de liftchallenge.
Het te liften kaartje kan je zien op het blog en het is een hele leuke deze keer. Voor mij is er trouwens een primeur bij want het is de eerste keer dat ik stikwerk gebruik op een kaart. Mijn naaimachine boven gehaald en stikken maar! Het is er misschien wel een beetje aan te zien maar oefening baart kunst en ik wilde het stikwerk er persé bij. 
Op het rondje heb ik geembost met zilvergrijs poeder en ik vind het wel geslaagd. Geven jullie ook jullie mening? Zowel positief als minder positief hoor!
Veel liefs
Christine

33 opmerkingen:

  1. Nou ik zou zeggen geslaagd!! Zowel je kleuren combinatie als je embossing, en ook je stikwerk!
    Hele mooie kaart!
    Fijn dat je weer meedoet!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan er niks negatief over zeggen hoor! Ik vind je kaart prachtig en super dat je het stikwerk ook op de kaart verwerkt hebt! Mooie kleurencombi!

    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi christine
    nou negatief over jou mooie kaart?
    nou nee hoor vind je kaart erg leuk en mooi!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi , ik vind stikken op een kaart ook niet gemakkelijk .
    Oefening baart kunt , al vind ik het nu al meer dan behoorlijk hoor
    ! Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren, mooi papier, prachtige kaart! En ja, oefening baart kunst, maar ik vind het toch goed gedaan! Ik heb niet eens een naaimachine ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt, goede kleurencombi. Zelf zou ik wat meer kleur gebruikt hebben, maar dat is persoonlijk.

    Groetjes,Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk!
    Dat stikwerk van mij kan ook nog beter hoor, dus maak je geen zorgen!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleuren Christine en je hebt in ieder geval de naamachine gebruikt!!! Ik wil dit al ruim 1 jaar en tot nu toe staat hij daar maar te staan naast mijn buerau zonder gebruikt te worden!!!!
    Is de keuken klaar????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg goed geslaagd Christine, Wat een mooie kleuren,prachtige embossing en goed gelukt hoor je stikwerk!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor, stikken is lastig, maar je mag zien dat het handwerk is! (dat zeg ik ook altijd tegen mezelf, helpt ook niet altijd) Mooi geheel, ik vind de bloemen op de tags leuk! Ik ga ook nog meedoen met de liftchallenge, maar moet doorwerken, mijn kaartje is nog maar half klaar... Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart! En dat stikwerk vind ik erg leuk staan!
    Gr x jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je voor deze challenge de naaimachine tevoorschijn gehaald hebt! Goed gedaan ook! Mooie lift en als resultaat een chique kaart met de kleurcombinatie en het zilver op de cirkel. Bedankt voor je deelname, Christine.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooie kaart en leuk dat stiksel op deze kaart.Groejtes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gelift en mooie kleuren combinatie
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem gaaf, heel gaaf en ook je stikwerk kan er heel goed mee door hoor. Niets mis mee!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee Christine, wat een goeie liftster ben jij! Mooi hoor. Ik vind de kleuren die je gekozen hebt heel bijzonder. En dan je eerste stikwerk... helemaal goed!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk!!! En het stikken op kaartjes hoort juist niet te netjes.

    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Christine,
    Ik vind je kaartje ♥-stik-ke GOED gelukt ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo,

    Ik vind het kaartje helemaal geslaagd Christine.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi gelukt vind ik!! En dat naaien is heel goed gelukt. Dus je hebt de gewone naaimachine gepakt. Ik ben altijd bang dat ik het papier dan zo verkreukel....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat heb je dat mooi gedaan, met het stikrandje! Dat heb ik inmiddels opgegeven ;) Ik vind het een prachtig kaartje geworden met een mooie kleurencombi en mooie layout en het hartje maakt het helemaal af, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie lift, gaaf papier en je stikwerk is prima zo!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo te zien maken de naaimachines tegenwoordig overuren! Gewoon mee doorgaan hoor! Ik vind je liftkaart goed geslaagd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuk gedaan Christine.
    Je stikwerk is ook goed geslaagd.
    Ik heb naar deze opdracht ook al verschillende keren zitten kijken, maar er is altijd iets dat me tegenhoud en 'k leg het steeds terug aan de kant. 'k Weet n iet of het er nog gaat van komen. 't Ziet er leuk uit, maar toch geen gemakkelijke.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk die liftchallenge! Ik vind het een supermooie lay-out! En aan je stikwerk zie ik absoluut niks verkeerd :)

    groetjes

    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuk hè, stikken! Ik gebruik mijn naaimachientje ook vaker voor stikwerk op kaarten dan voor stofjes :). Mooi, die geemboste achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart Christine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik vind het super leuk en mooi gedaan christine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi geworden Christine! de embossing op de achtergrond vind ik erg mooi. De pin in de "bloem" zijn ook top en dat je de moeite hebt genomen om te stikken vind ik hartstikke top!
    Fijn dat je weer met ons meelift Christine!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een mooie kleurcombinatie!
    Groetjes,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. HI Christine, This is very modern, I love the grey and yellow they go beautifully together a lovely card, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super dat je speciaal voor onze challenge zoveel moeite hebt gedaan om je naaimachine tevoorschijn te toveren, ziet er weer super verzorgd uit Christine! Bedankt voor het meedeon!

    BeantwoordenVerwijderen